Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de Feniks

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • de Feniks

    Last edited by Soeki Wan; 24 april 2011, 19:42.
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

  • #2
    Re: de Feniks

    Bedankt aan de 100 kijkers
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

    Comment


    • #3
      Re: de Feniks

      Saphi, ik was hier nog niet voorbijgekomen Ik vind het wel mooi met zachte kleuren.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

      Comment


      • #4
        Re: de Feniks

        Hey Saphi,
        Dit is toch wel een beetje een rare.
        Zo scherp op de randjes.
        De kleuren vind ik wel mooi.

        groetjes

        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: de Feniks

          Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
          Dit is toch wel een beetje een rare.
          Ja, nen rare, abstractie en fantasie gecombineerd
          Tijdens het fotograferen van de orchidee deden de kleur, vorm en positie van deze blaadjes me denken aan de mythologische vuurvogel - de feniks. ('k had ook net een Grimbergen Tripel gedronken...)
          Scherp uitgesneden op de BG van de rest van de orchidee. Kleuren wat opgepept om het 'vurige' te accentueren en de korrel wat ruiger gemaakt. Zo leek het me of die net uit het vuur opsteeg. 'k weet het, 'k heb soms rare fantasiën

          Bedankt voor de commentaar
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment

          Working...
          X