Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Castlerock

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Castlerock



    I see, I feel and I do it my way
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Castlerock

    Subliem, de lijnen, de kleuren
    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

    Comment


    • #3
      Re: Castlerock

      Deze doet het voor mij iets minder. Ik vind het jammer van die ene langwerpige wolk. Die gaat naar mijn gevoel met iets teveel aandacht lopen.
      Kleuren zijn inderdaad wel heel mooi.
      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

      Comment


      • #4
        Re: Castlerock

        Oorspronkelijk geplaatst door TomVdP Bekijk bericht
        Deze doet het voor mij iets minder. Ik vind het jammer van die ene langwerpige wolk. Die gaat naar mijn gevoel met iets teveel aandacht lopen.
        Kleuren zijn inderdaad wel heel mooi.
        Ik weet niet of je dit een 'langwerpige wolk' mag noemen Tom, dit is iets voor natuurkundigen, ik hou het op een 'nevelsliert' die -wat mij betreft - een magische functie uitoefent op en rond deze magische rots (berg).
        Van harte bedankt voor jullie schrijven en bevinding.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Castlerock

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Ik weet niet of je dit een 'langwerpige wolk' mag noemen Tom, dit is iets voor natuurkundigen, ik hou het op een 'nevelsliert' die -wat mij betreft - een magische functie uitoefent op en rond deze magische rots (berg).
          Van harte bedankt voor jullie schrijven en bevinding.
          Weer wat bijgeleerd vandaag.
          En altijd leuk om te zien dat er toch zoveel smaakverschil kan zijn. Dat zorgt ervoor dat het allemaal wat spannend blijft, anders zou het nogal eenheidsworst worden.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #6
            Re: Castlerock

            Deze had ik nog gemist, Raymond. En ik vind hem 'steen' goed (of 'kei' goed ) De 'nevelsliert' draagt hier goed bij tot de sfeer.

            Comment

            Working...
            X