Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cars !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cars !

    Ik me zelf een mini studio gemaakt en mijn modelauto's eens voor de lens gezet

    , of

    Renault alpine




    Jaguar SS 100 1937
    Mvg,
    Marijn

    My Flickr

  • #2
    Re: Cars !

    Fijne reeks Marijn! Vooral je composities spreken me aan.
    [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

    FotoBlog

    Comment


    • #3
      Re: Cars !

      tnx

      zo'n een ministudioke maken is echt een aanrader vor de mensen die graag eens iets abstract of stilleven willen fotograferen
      Mvg,
      Marijn

      My Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Cars !

        De foto's zijn een beetje onderbelicht, al zou je dat niet zeggen. Oplichten gaat moeilijk omdat je dan gaat zien dat het licht te hard is. Ik zou proberen een beetje te experimenteren met het licht, dat moet veel veel diffuser. Het is licht en schaduw zijn redelijk hard. Misschien zelf een soort softbox bouwen en je licht langs de zijkant laten komen? Ik weet nie hoe jou mini studio eruit, dus weet ook niet wat mogenlijk is.
        Het is niet slecht hé, ik wil je enkel maar tips geven

        Comment


        • #5
          Re: Cars !

          leuk gedaan hoor, ben alleen niet zo weg van de dof.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Cars !

            Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
            De foto's zijn een beetje onderbelicht, al zou je dat niet zeggen. Oplichten gaat moeilijk omdat je dan gaat zien dat het licht te hard is. Ik zou proberen een beetje te experimenteren met het licht, dat moet veel veel diffuser. Het is licht en schaduw zijn redelijk hard. Misschien zelf een soort softbox bouwen en je licht langs de zijkant laten komen? Ik weet nie hoe jou mini studio eruit, dus weet ook niet wat mogenlijk is.
            Het is niet slecht hé, ik wil je enkel maar tips geven
            Tnx voor de tips , ik heb mij ondertussen wat kalkpapier aangeschaft om om er tegen te plakken en zo dat softboxeffect te verkrijgen
            Mvg,
            Marijn

            My Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Cars !

              best wel leuk om naar te kijken!!!

              Comment

              Working...
              X