Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

binnen gluren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • binnen gluren









    'k twijfel of bij 3 de bordjes links onder mochten blijven ==> foto 3 met bordjes van de wandelpaden


    groetjes,
    Martine.
    Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
    http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

  • #2
    Re: binnen gluren

    euhm? staan deze misschien in het verkeerde onderdeel of is het gewoon prullebak materiaal?
    Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
    http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

    Comment


    • #3
      Re: binnen gluren

      Voor mij de tweede. Het beeld beantwoordt duidelijk aan de titel en er zit diepte in Hoewel ik die toch wat te rommelig vind. Ik denk dat het beter zou zijn zonder de paraplu en de lampen in de tuin
      Groetjes Hilde
      http://hildeg.smugmug.com/

      Comment


      • #4
        Re: binnen gluren

        Oorspronkelijk geplaatst door Martine Bekijk bericht
        euhm? staan deze misschien in het verkeerde onderdeel of is het gewoon prullebak materiaal?
        Altijd lekker zo'n ongefundeerde niets zeggende opmerking. Geef dan gewoon opbouwende kritiek.

        Zie je, dat was ik vergeten.

        Foto 1: Te druk te vaag, geen aandachtspunt.
        Foto 2: Idee leuk maar hij pakt me niet. Ik weet niet hoe je dat zou kunnen verbeteren.
        Foto 3: Teveel reflectie omdat hij door het raam genomen is.
        Last edited by Willem.; 28 mei 2009, 18:19. Reden: Foto's ook nog beoordeeld.
        Ik ben er klaar mee.

        Comment


        • #5
          Re: binnen gluren

          helemaal eens met Willem.

          geen enkele geplaatste foto is prullebak materiaal. In het slechtste geval is hij (de foto) bedoeld om er met onze hulp iets van te leren. Laten we plezier blijven houden in onze hobby.

          over de foto's:

          1 zegt me niets
          2 en 3 horen bij elkaar; zonder de 2e vraag je je af wat die onduidelijke "dingen" op de voorgrond bij 3 zijn. Dus in combinatie met de titel is het wel geslaagd.
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

          Comment


          • #6
            Re: binnen gluren

            Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
            Altijd lekker zo'n ongefundeerde niets zeggende opmerking. Geef dan gewoon opbouwende kritiek.
            Je bent zodanig druk bezig met het verdedigen van de rechten van de inzender van het werk .... dat je niet zag dat het de inzender zélf is die de kritische vraag stelde !

            groeten
            Gurdy

            Comment


            • #7
              Re: binnen gluren

              Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht
              Je bent zodanig druk bezig met het verdedigen van de rechten van de inzender van het werk .... dat je niet zag dat het de inzender zélf is die de kritische vraag stelde !

              groeten
              Je hebt helemaal gelijk, mijn excuus. Het is dan ook gebruikelijker dat TS het originele bericht even aanpast dan op zichzelf te reageren.
              Ik ben er klaar mee.

              Comment


              • #8
                Re: binnen gluren

                de tweede en de derde Martine, zeer realistisch knap gezien

                grtjs,

                jeannot

                Comment


                • #9
                  Re: binnen gluren

                  2&3 horen duidelijk bij elkaar, knappe platen
                  Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                  www.cromagnonman.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: binnen gluren

                    Oorspronkelijk geplaatst door berto Bekijk bericht
                    helemaal eens met Willem.

                    geen enkele geplaatste foto is prullebak materiaal. In het slechtste geval is hij (de foto) bedoeld om er met onze hulp iets van te leren. Laten we plezier blijven houden in onze hobby.

                    over de foto's:

                    1 zegt me niets
                    2 en 3 horen bij elkaar; zonder de 2e vraag je je af wat die onduidelijke "dingen" op de voorgrond bij 3 zijn. Dus in combinatie met de titel is het wel geslaagd.
                    bedankt voor de info.
                    In dat opzicht, is foto 3 met bordjes dus beter (want dat maakt duidelijker wat die onduidelijke "dingen" op de voorgrond zijn) ?


                    groetjes,
                    Martine.
                    Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
                    http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

                    Comment


                    • #11
                      Re: binnen gluren

                      Oorspronkelijk geplaatst door Willem. Bekijk bericht
                      Je hebt helemaal gelijk, mijn excuus. Het is dan ook gebruikelijker dat TS het originele bericht even aanpast dan op zichzelf te reageren.
                      tja... als er 2 dagen niemand iets tegen mij zegt, begin ik uit pure ellende tegen mezelf te praten.
                      Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
                      http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

                      Comment


                      • #12
                        Re: binnen gluren

                        Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk bericht
                        Voor mij de tweede. Het beeld beantwoordt duidelijk aan de titel en er zit diepte in Hoewel ik die toch wat te rommelig vind. Ik denk dat het beter zou zijn zonder de paraplu en de lampen in de tuin
                        Hoi Hilde,
                        heb even de tuinlampen afgebroken en de paraplu verplaatst. Is dit beter?


                        groetjes,
                        Martine
                        Canon 50D, EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS -- EF 85mm f/1.8 USM
                        http://www.fotogeniekmalle.be/onbegrensd.html/

                        Comment


                        • #13
                          Re: binnen gluren

                          Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht
                          Je bent zodanig druk bezig met het verdedigen van de rechten van de inzender van het werk .... dat je niet zag dat het de inzender zélf is die de kritische vraag stelde !

                          groeten
                          Willem, we moeten toch beter op gaan letten (jij en ik) voordat we ons opwinden.
                          maar ja, hebben er toch een paar eens lekker kunnen lachen (ik ook)
                          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
                          www.bertofotografie.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: binnen gluren

                            bijzonder gedurfd, daarom ook bijzonder geslaagd!

                            Comment


                            • #15
                              Re: binnen gluren

                              We kunnen wel binnen gluren....maar wat we zien is niet echt uitnodigend of interessant...sterke opname-accenten ontbreken volgens mij.
                              "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                              Comment

                              Working...
                              X