Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Between

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Between

    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Between

    Het lichtspel vanaf de middenbol met verloop naar rechts heeft iets magisch wat me zeer fascineert, en dit mankeert links in de foto, ik vraag me bij dit beeld 'waarom'. Ook bij het bloempje heb ik zo mijn twijfels vanwege de gebruikte voorwerpen.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Between

      Bedankt Raymond voor je reactie, is een idee om met verschillende geometrische figuren verschillende abstracte stillevens te maken, zit nog
      in zijn proeffase..... nog wat opborrelen .....dus mss zonder bijkomend item
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Between

        Op zoek naar eens wat anders kan het niet altijd meteen super zijn,
        Dit is goed maar nog niet op het niveau dat we gewoon zijn, ik ben er gerust in, dat komt nog .
        Dat bloempje loopt inderdaad verloren in al dat strakke, het zal wel bedoeld zijn als Eye-catcher maar voor mij is het ook eerder onlogisch bij de andere onderdelen.
        De bg zou ik ook egaler grijs houden ... maar eigenlijk heb ik maar 1 boodschap: ga je gang en laat je fantasie maar de vrije loop ...
        wie zijn wij om die fantasie te willen gaan dresseren, daar kan het alleen slechter van worden ... vrijheid - blijheid !
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Between

          Je hebt het goed bedacht en mooi uitgewerkt.
          Het is zoals Frakske zegt: laat je fantasie de vrije gang gaan.
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: Between

            Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
            Bedankt Raymond voor je reactie, is een idee om met verschillende geometrische figuren verschillende abstracte stillevens te maken, zit nog
            in zijn proeffase..... nog wat opborrelen .....dus mss zonder bijkomend item
            Graag zou ik over dergelijke voorstellingen willen praten, debatteren onder vier ogen met de maker want daar komen zeer interessante opmerkingen uit. Dit gaat hélaas niet op deze manier omdat het afstandelijk leest en weinig opbeurend klinkt met gevaar voor misverstanden.
            Mijn analyse is steeds eerlijk en open ... Doe maar rustig verder Katrien !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Between

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Graag zou ik over dergelijke voorstellingen willen praten, debatteren onder vier ogen met de maker want daar komen zeer interessante opmerkingen uit. Dit gaat hélaas niet op deze manier omdat het afstandelijk leest en weinig opbeurend klinkt met gevaar voor misverstanden.
              Mijn analyse is steeds eerlijk en open ... Doe maar rustig verder Katrien !
              Raymond, ik ben altijd zeer tevreden wanneer er met aandacht naar de foto's wordt gekeken, ten eerste is het omdat ze dan toch iets hebben dat de aandacht trekt en ten tweede kan een verstandig mens van de opmerkingen alleen maar leren, zolang dat de opmerkingen op een deftige manier worden gegeven, ze brengen je vaak een andere kijk op je eigen beeld, maar daar moet je dan zelf als fotograaf. voor openstaan. Je krijgt soms opmerkingen waar je niet altijd achtersta maar er zijn er heel vaak waar je veel uit kan leren, maar idd Raymond geschreven woorden komen soms anders over dan dat je zou kunnen zeggen tegen elkaar.

              Ik ben voor een groot stuk autodidact en heb heel veel geleerd van de gekregen opmerking hier op BD door die met een open mind te lezen.
              Jammer dat er een groot stuk van dit prachtig forum verloren is gegaan
              Last edited by Katrien1957; 2 juli 2020, 07:59.
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: Between

                Maar het basis idee met de verschillende is zeker goed.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment

                Working...
                X