Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als de verveling toeslaat...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Als de verveling toeslaat...

    grtn
    WvMM

  • #2
    Re: Als de verveling toeslaat...

    Da's een hele mooie... mooie vormen en kleuren.... goed bezig


    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: Als de verveling toeslaat...

      erg kleurrijk beeld.

      en hier word ik geconfronteerd met een gemis in B Digital : ik kom niet te weten hoe dergelijke beelden gemaakt worden. Ik kan dus niet op basis van uw kunde een eigen zijtak hiervan ontwikkelen
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: Als de verveling toeslaat...

        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
        erg kleurrijk beeld.

        en hier word ik geconfronteerd met een gemis in B Digital : ik kom niet te weten hoe dergelijke beelden gemaakt worden. Ik kan dus niet op basis van uw kunde een eigen zijtak hiervan ontwikkelen
        Op youtube eens "twirlen" intypen en een wereld van fantasie gaat open. Hier kan je oneindig veel inspiratie opdoen.
        De blauwe lijnen waren in de originele foto een blauwe vogel. Verder je fantasie er op loslaten en het beste resultaat bewaren.
        grtn
        WvMM

        Comment


        • #5
          Re: Als de verveling toeslaat...

          Een hele mooie!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Als de verveling toeslaat...

            Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
            erg kleurrijk beeld.
            en hier word ik geconfronteerd met een gemis in B Digital : ik kom niet te weten hoe dergelijke beelden gemaakt worden. Ik kan dus niet op basis van uw kunde een eigen zijtak hiervan ontwikkelen
            Heb dit al eens gedeeld met één van mijn eigen twirls; o.a. hier zie je hoe: https://www.slrlounge.com/twirls-hot...otoshop-trend/
            BD0681BE -
            Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

            Comment


            • #7
              Re: Als de verveling toeslaat...

              Neem me niet kwalijk beste collega's amateur fotografen maar dat twirlen begint hier een klein beetje afgezaagd te worden

              Comment


              • #8
                Re: Als de verveling toeslaat...

                Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
                Neem me niet kwalijk beste collega's amateur fotografen maar dat twirlen begint hier een klein beetje afgezaagd te worden
                Niemand verplicht je om er ook maar naar te kijken. Het is voor veel mensen een tijd van niet buiten komen zoals gewoonlijk door covid-19 en deze tak zorgt dan ook voor enige afwisseling. En kwestie van respect voor iedereen is hier wel op z'n plaats vind ik. Ikzelf ben 70 jaar en een risicopatiënt wegens zware hartstoornissen , ik hoop dat je enig begrip hiervoor kunt opbrengen.
                grtn
                WvMM

                Comment


                • #9
                  Re: Als de verveling toeslaat...

                  Twirlen jullie maar rustig verder, altijd leuk om de vormen en kleuren te zien. Voor elk iets anders hè, ik vind deze leuk van vorm en kleur
                  Zo veel mensen, zoveel meningen
                  Groetjes Francine

                  Comment


                  • #10
                    Re: Als de verveling toeslaat...

                    dank voor de reacties
                    grtn
                    WvMM

                    Comment

                    Working...
                    X