Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windmill Cup (tennis)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windmill Cup (tennis)

    Gisteren heb foto's gemaakt bij de finale van een tennistoernooi voor de jeugd tot en met 14 jaar (Windmill Cup te Leeuwarden). De foto's tonen de winnende finaliste en zijn gemaakt met een Canon 1D Mark III en de 70-200 F/2.8 IS.

    Alvast bedankt voor de reacties ...





  • #2
    Re: Windmill Cup (tennis)

    De eerste is een mooie actieplaat.
    I put the sexy in dyslexia

    Comment


    • #3
      Re: Windmill Cup (tennis)

      Mooi de uitdrukking gevangen. Ik mis wel een beetje het balletje.

      Ik vind de foto's ook een beetje rood. Dit is wellicht de weerkaatsing van de baan. Op atletiekbanen bezorgd dit mij ook dikwijls een uitdaging
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

      Comment


      • #4
        Re: Windmill Cup (tennis)

        Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
        Mooi de uitdrukking gevangen. Ik mis wel een beetje het balletje.

        Ik vind de foto's ook een beetje rood. Dit is wellicht de weerkaatsing van de baan. Op atletiekbanen bezorgd dit mij ook dikwijls een uitdaging
        Ik ben wel blij dat je de opmerking plaatst over het ontbreken van de bal. Ik heb die bewuste ochtend namelijk veel foto's gemaakt met de bal in beeld , maar vond met name de bovenste foto de meest sprekende uit de serie en was wel benieuwd of het ontbreken van de bal bij een tennisfoto een grote invloed heeft op jullie beoordeling van het totaalplaatje.

        Die rode gloed zal te maken hebben met de combinatie van de rode gravel ondergrond en redelijk fel zonlicht. De witbalans van de (in RAW geschoten) foto's heb ik achteraf gecorrigeerd in DPP door de optie "click white balance" los te laten op het (hopelijk ) witte shirt van de speelster.

        Comment

        Working...
        X