Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

    enkele foto's van de waterpolowedstrijd van de dames vd Wase en Antwerpen in Berchem
    heerlijke gelegenheid om mn 135mm f2 eens uit te testen en wauw, wat een lensje overstijgt al mijn verwachtingen





    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

    prachtige momenten, maar erg jammer van de F2, vind d e DOF te beperkt nu.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      prachtige momenten, maar erg jammer van de F2, vind d e DOF te beperkt nu.
      grt,bouk.
      ik vind het eigenlijk heerlijk om met zulke kleine DOF te werken. geeft wat meer isolatie aan je onderwerp, ook al moet ik toegeven dat het niet altijd mijn onderwerp was dat uiteindelijk scherp blijkt te zijn... in foto 2 bvb had ik eigenlijk liever het linkse hoofd scherp gezien, maar ik vind hem zo ook niet slecht
      ikzelf vind de DOF niet echt te klein, maar ik had hem niet zooo klein verwacht in deze omstandigheden (nogal moeilijk op je schermpje te beoordelen in de volle actie)
      5DmkIII en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

        Dat de DOF zo klein is vind ik niet erg maar in deze ligt hij volgens mij verkeerd.
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

          Ik vind ze alle drie zeker de moeite - f2 past hier wel naar mijn smaak.
          Zeer mooie kleuren en de plaatsen die scherp zijn - zijn ook zeeeer scherp.
          Ziet er inderdaad een leuk objectief uit


          Mvg,
          SB
          Canon 5D, 40D - 24-70 f/2.8 L USM, 17-40 f/4 L USM, 135 f/2.0 L USM, 50 f/1.4 USM, Speedlite 580EX II - Leica M6 + 50mm Summicron + 35mm 1.4 Nokton MC.

          Comment


          • #6
            Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

            De kleine dof kan mooi zijn. Maar om de foto's te laten "spetteren" vind ik de dof hier verkeerd liggen.

            Bij foto 2 had ik ook liever het gezicht scherp gezien. (had jezelf al aangegegeven).
            Bij foto 3 had ik persoonlijk liever andere vrouw scherp gezien.
            Dit is natuurlijk puur persoonlijke smaak.

            Comment


            • #7
              Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

              Moet kunnen vind ze knap.

              Foto 2 de bal scherp wat toch het hoofd onderwerp is hier zo met die twee vrouwen die daar om vechten.

              Foto 3 had ik liever die andere dame scherp gezien omdat zij een aanval doet op de bal.

              Alles kan smaken verschillen

              Danny
              http://www.dannyjacobs.be/wordpress/
              http://www.dannyjacobs.be

              Comment


              • #8
                Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

                Mooie, kleurrijke spektakelreeks. Bij de derde had ik ook liever de andere persoon scherp
                gezien, of liever ze allebei scherp gezien, maar toch mooi

                Comment


                • #9
                  Re: Waterpolo dames Wase vs Antwerpen

                  Alle drie zijn stuk voor stuk prachtige foto's.. De kleine DOF past hier zeker goed bij (al
                  ligt de scherpte blijkbaar niet altijd waar hij zou moeten liggen). Net door deze kleine DOF
                  en door de duidelijke spetters water krijgt de foto voor mij meer diepte.

                  Geen goede foto's voor een gewone verslaggeving in een krant, wel spectaculair om in je
                  portfolio te steken
                  Follow me on neonpxl.com

                  Comment

                  Working...
                  X