Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

    Ik heb nogmaals een kleine selectie uit mijn shots van afgelopen weekend gemaakt ... 'k krijg er niet genoeg van .
    Foto 2 doet jullie misschien terug denken aan deel 1 ... maar deze versie lijkt mij persoonlijk toch iets beter ,
    ondermeer door de andere kadrering en de mensen op de achtergrond, rechtsboven.

    Foto's gewist.
    Last edited by dg; 8 januari 2007, 20:49.
    David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

  • #2
    Re: Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

    Heel mooie foto's
    Wel spijtig voor het milieu
    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

    Comment


    • #3
      Re: Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

      Foto 2 en 3 foto 1 is minder omdat er geen actie-snelheid inzit, de trucks staan bijna stil - het is natuurlijk de formatieronde en dan rijden ze trager

      Comment


      • #4
        Re: Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

        Een kleurrijke reeks van een toch wel boeiend spektakel.
        Fotografisch gezien is voor mij Foto 1 de beste...

        Bij de 2e foto zou ik persoonlijk het rode gedeelte rechtsonder wegdoen.

        Mijn mening, hé ...
        "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

        Comment


        • #5
          Re: Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

          hoe verkrijg je die kleuren?

          en waar sta je eigenlijk... toch op een plaats waar publiek niet mag komen toch??

          Comment


          • #6
            Re: Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

            Oorspronkelijk geplaatst door Kerel
            hoe verkrijg je die kleuren?
            Door op je Dynax 5D te kiezen voor "Natural+" in combinatie met 1/3 stop onderbelichten.

            Oorspronkelijk geplaatst door Kerel
            en waar sta je eigenlijk... toch op een plaats waar publiek niet mag komen toch??
            Achter de eerste bocht (na de start-grid) ligt een grindbak ... en achter die grindbak heb je de uitrit van de pits ... en daar achter de draad ... en daar achter een hoge berg zand die gemakkelijk toegankelijk is en van waar je met je tele het hele gebeuren perfect op de gevoelige pixel kan vastleggen.
            Er stonden daar massa's mensen op die zandhoop en niemand die ons daar weg kwam jagen.
            Ik maakte deze foto's met mijn 300 (450) mm. En deze beelden zijn slechts een héél klein beetje bijgeknipt.
            David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

            Comment


            • #7
              Re: Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

              Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
              Door op je Dynax 5D te kiezen...
              Achter de eerste bocht...
              eens proberen zo..
              en daar stond ik ook...maar op hoek stond zo veel volk ... dacht kom we zoeken een betere plek

              Comment


              • #8
                Re: Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

                prachtige kleuren blijkbaar wel een goede plaats om foto's te maken, zal de volgende keer ook een beetje meer op "wandel" gaan

                vriendelijke groeten, dimidub
                ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
                http://www.flickr.com/photos/dimidub/

                Comment


                • #9
                  Re: Truck Grand Prix Zolder (deel-2)

                  het is een klasieke plaat zeker op zolder niet tegenstaande is de eerste linkse de meest populaire post om foto's te maken. De 2de zegt me het meeste maar idd de kleine bandenmuur rechtsonder drukt de pret een beetje. niet tegenstaande de 1ste foto eigenlijk idd fotografisch de beste is stoort het stilstaande beeld me een beetje. mss een iets langere sluitertijd kiezen bij de formatierondes. dat kan helpen maar ja, 'k kan alleen maar beamen dat het niet al te makkelijk is en voor een eerste keer zijn de foto's zeker erg goed dus:
                  een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

                  Comment

                  Working...
                  X