Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst




  • #2
    Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

    De tweede is een mooie klassieker.
    Maar ik vind de eerste hier de mooiste, vermoedelijk door de combinatie met de omgeving.

    Heb je er ook gemaakt op de klim?
    I put the sexy in dyslexia

    Comment


    • #3
      Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

      Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
      De tweede is een mooie klassieker.
      Maar ik vind de eerste hier de mooiste, vermoedelijk door de combinatie met de omgeving.

      Heb je er ook gemaakt op de klim?
      bert,

      nee ,daar heb ik er geen gemaakt.deze zijn genomen direkt achter de klim.

      Comment


      • #4
        Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

        2 meer dan deftige beelden, de 2e een tikje klassieker dan de eerste. Bij mij is't lang geleden dat ik nog eens een wielerwedstrijd gefotografeerd heb - ooit passeerde de vlaamse pijl voor de deur - en binnenkort het WK in Leuven - dat zien we zitten, da's niet te ver - en daar zijn wel een paar leuke plaatsjes om te gaan fotograferen... (afin volgend jaar).

        Comment


        • #5
          Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

          Weer twee knappe foto's. Ook lichte voorkeur voor de eerste.
          www.peterwagemans.be

          Comment


          • #6
            Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

            Voor mij de eerste, niet dat er iets mis is met de tweede; een gewoon klassiek shot, maar daar zijn er al zoveel van; er is niets dat er uit springt.
            De eerste daarentegen heeft een meerwaarde door de houding van de renner en natuurlijk de verre achtergrond.
            Ik zie precies wel wat ruis, iso?

            Misschien ook waardevol om de namen van de renners te vermelden (zeker bij minder bekende renners).

            Comment


            • #7
              Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

              Ook voorkeur voor de eerste. Het lijkt wel of hij op een veldweg rijdt.

              Comment


              • #8
                Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

                prachtige beelden Marc en geen storende achtergronden waardoor de renners in hun kleurrijke outfits er echt uitknallen....knap........je moet me eens meenemen....

                Groetjes
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

                  Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
                  prachtige beelden Marc en geen storende achtergronden waardoor de renners in hun kleurrijke outfits er echt uitknallen....knap........je moet me eens meenemen....

                  Groetjes
                  Freddy
                  Freddy, dat ga ik zeker onthouden om u is mee te nemen.maar da ga wel iets zijn voor volgend jaar want zoveel tijdritten zijn er niet in belgie of Nederland.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

                    Ben niet voor het eerste beeld omdat alles hier stil staat. Technisch is er niets op aan te merken en de compositie en achtergrond zijn dik in orde. Ik begrijp dat de sluitersnelheid hier niet naar beneden kan om de scherpte te kunnen garanderen.

                    Het tweede beeld daarentegen vind ik perfect: leuke actie, heel scherp door goede panning en een zeer goede achtergrond, knap beeld...

                    Greetz
                    Peter

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tijdrit Binck-Bank Tour Riemst

                      Dit zijn voor mij twee prachtige beelden, vooral de eerste, het kleurverschil tussen het groen en het verschil in scherpte maken dit beeld tot iets speciaals
                      Zo veel mensen, zoveel meningen
                      Groetjes Francine

                      Comment

                      Working...
                      X