Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test of talent: part V (van mama)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test of talent: part V (van mama)

    Ook ik was op het zelfde gala als ajuin. Hier mijn bijdrage.....





    "The mind is like a parachute. It works best when it is open." - Rickson Gracie

  • #2
    Re: Test of talent: part V (van mama)

    Hey, maar jij bent achteraan in je albums begonnen... (heb er nog 270 te gaan)


    Zou bij die eerste wel het lampje van de camera achteraan bovenin even wegwerken. Ofwel er nog een paar bijclonen, zodat het op bloed lijkt

    You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


    Comment


    • #3
      Re: Test of talent: part V (van mama)

      het is idd. bloed. moet ff kijken hoe en wat
      naja achteraan. Ik hoefde alleen van het toernooi foto's te maken.
      heb ze alleen ff vluchtig doorgenomen. ga nu serieus zoeken en bewerken voor oa www.mixfight.nl.
      dus ben nog wel ff zoet hoor.
      Last edited by mama; 20 februari 2006, 19:22.
      "The mind is like a parachute. It works best when it is open." - Rickson Gracie

      Comment


      • #4
        Re: Test of talent: part V (van mama)

        Lieve mama

        Bij foto 1 licht het scherpte punt op de touwen linksvoor, maar de actie die je vastlegt maakt het grotendeels weer goed

        foto 2: 1 sec te laat na impact !! Zo te zien was de hoekbelichting minder dan de center belichting
        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

        Comment


        • #5
          Re: Test of talent: part V (van mama)

          Ja klopt Triker dat het licht niet overal evenscherp was. Volgens mij verschilde het ook weer per partij. Siep moet ff een paar weekjes vrij nemen. Hij is niet zo scherp meer.
          Enne ik zat te klooien met het scherpstellen. Wat jij me in Vianen verteld had. **** dat is nog niet zo makkelijk. Heel moeilijk eigenlijk.
          Kort om daardoor was ik regelmatig te laat. of hij stelde scherp op het verkeerde voorwerp.
          Naja. ben lerende.
          En bedankt voor de op en aanmerkingen.
          "The mind is like a parachute. It works best when it is open." - Rickson Gracie

          Comment


          • #6
            Re: Test of talent: part V (van mama)

            Kwestie van blijven oefenen mama

            En als je straks je nieuwe lens hebt, zullen jouw foto's ook aanzienlijk beter worden.
            http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

            Comment


            • #7
              Re: Test of talent: part V (van mama)

              Oei, Vianen was niet echt de referentie voor Triker, dus tips van toen toch met een korrel zout nemen

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: Test of talent: part V (van mama)

                vianen was een drama. dat daar nog mooie foto's uit zijn gekomen is echt een wonder
                (http://www.ma-skills.com/phpBB2/viewtopic.php?t=19399)

                enne triker......... ja moet eerst de 100.000 winnen. is niet leuk zo duur dat die lens is..... moet nog ff sparen.
                "The mind is like a parachute. It works best when it is open." - Rickson Gracie

                Comment

                Working...
                X