Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tac Rally Tielt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tac Rally Tielt

    Hallo iedereen, hier mijn bijdrage van de Tac Rally:



    Uploaded with ImageShack.us



    of ???
    Canon 7D,Canon 7D Mark II, Canon EFS 17-55 f2.8,Canon EF 70-200 f2.8 L,Canon Speedlite 580 ex II

  • #2
    Re: Tac Rally Tielt

    Wat is die schuine lijn, vlak achter de auto? Een plotse overgang van licht naar donker. Doet heel vreemd aan...
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Tac Rally Tielt

      Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      Wat is die schuine lijn, vlak achter de auto? Een plotse overgang van licht naar donker. Doet heel vreemd aan...
      Dat is de schaduwlijn van de achterspoiler. Zon stond op dat moment hoog (rond de middag) waardoor je een felle afgetekende schaduw krijgt.

      Ik heb hier vorig jaar een soortgelijke foto gepost (met de nodige commentaar): http://forum.belgiumdigital.com/f45/bmw-csl-332327.html
      www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

      Comment


      • #4
        Re: Tac Rally Tielt

        Inderdaad, de zon stond hoog en de foto is met tegenlicht genomen, ik heb er geen andere verklaring voor dan dat het de schaduw van de achterspoiler is, ik heb in elk geval niets aan de foto bewerkt, alleen verscherpt en verkleind, meer niet.
        Canon 7D,Canon 7D Mark II, Canon EFS 17-55 f2.8,Canon EF 70-200 f2.8 L,Canon Speedlite 580 ex II

        Comment


        • #5
          Re: Tac Rally Tielt

          prachtige foto
          Last edited by Josv; 2 mei 2011, 13:15.
          Jos
          Site

          Comment


          • #6
            Re: Tac Rally Tielt

            Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
            Wat is die schuine lijn, vlak achter de auto? Een plotse overgang van licht naar donker. Doet heel vreemd aan...
            Absolut schaduw van spoiler en het is juist dit wat voor mij de al prachtige foto nog intressanter maakt, juist dit ogenblik dat de schaduw van de spoiler mooi afgelijnd word.
            Foto : one in a lifetime
            Jos
            Site

            Comment

            Working...
            X