Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie foto's. De acties worden mooi weergegeven ... maar vooral bij de 2e heb ik het idee dat door de korte sluitertijd (1/1500 als ik me niet vergis) de surfer echt volledig bevriest wat een ietwat surrealistisch beeld geeft.
Als ik windsurf-fotos neem zit ik meestal tussen de 1/800 en 1/1000, slechts sporadisch nog iets korter. Grote verschil is natuurlijk dat een windsurfer steeds zijn giek vast heeft en zijn armen niet laat rondzwieren.
echt knap! (zowel van de surfer als van de fotograaf)
Canon 7D - EF 17-40 F4 L, EF 24-105 F4 L IS,EF 70-200 f2.8 L IS II, EF 100-400 L IS, EF 85 F1,2 L II, EF 50 F1.8 II, Sigma 8-16 DC HSM, Canon Speedlite 580 EX II, 430 EX II
I'm not young enough to know it all!
Canon EOS 450D cameraake, kit lenske, een Sigma standaard zoom lenske, zoom lenske, visoogske en een staanderke om alles op te zette.
Comment