Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

RSCA-Charerloi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • RSCA-Charerloi

    Enkele foto's van de voetbalmatch RSCA-Charleroi, van voorbije zaterdag. C&C welkom!

    #1


    #2


    #3


    Alles getrokken met een D70s en Nikon 80-200mm 2.8. Beetje levels correctie en contrastverhoging.
    Last edited by Curaby; 9 november 2005, 14:32.

  • #2
    Re: RSCA-Charerloi

    oesje
    Maak snel een colage van dat alles want meer dan 3 fotokes mag niet.
    3 en 4 minder intresant omwille van geen bal te zien (voetbal he)
    nummerke 5 is top

    Grts
    Formatje

    Comment


    • #3
      Re: RSCA-Charerloi

      Oorspronkelijk geplaatst door Curaby
      Enkele foto's van de voetbalmatch RSCA-Charleroi, van voorbije zaterdag. C&C welkom!

      #1


      #2


      #3


      Alles getrokken met een D70s en Nikon 80-200mm 2.8. Beetje levels correctie en contrastverhoging.
      Fantastische foto's imo, maar natuurlijk spijtig van die kleine DOF, maar je had geen andere keuze ws?

      Als ik me niet vergis kwam van foto 2 de goal van vdborre?

      Keep up the good work

      guRuh
      flickr

      Comment


      • #4
        Re: RSCA-Charerloi

        Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
        Fantastische foto's imo, maar natuurlijk spijtig van die kleine DOF, maar je had geen andere keuze ws?
        Is heel moeilijk bij zo'n evenementen denk ik hoor, je zit er met een serieuze telelens en door de vrij slechte lichtomstandigheden kan best je diafragma ook nog eens ver open.


        Vind het ook wel leuke foto's, maar waarom zo klein? Je foto mag 900pixels zijn aan de langste zijde.

        Comment


        • #5
          Re: RSCA-Charerloi

          mooie foto's

          zeker voor ne moof et blanc supporter gelijk ik
          [Nikon D5100 & Nikon D70]
          [Yves en Liesbeths blog Resort]

          Comment


          • #6
            Re: RSCA-Charerloi

            Op het eerste zicht zien je foto's er zeker niet slecht uit, al had ik ze liever wat groter gezien om er een beter zicht op te kunnen krijgen.

            Bij de tweede foto is het spijtig dat de rechtse speler van Chalala er niet volledig opstaat, da's voor mij ook de minste van de reeks omdat er weinig of geen actie inzit. De derde foto is voor mij de beste.

            Comment


            • #7
              Re: RSCA-Charerloi

              Verdere fotos volgen later nog. Ik heb momenteel een PC probleempje :s

              Comment

              Working...
              X