Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Penantie

Standaard Penantie

Opgeruimd staat netjes.
    Laatst gewijzigd door Hasseltenaar; 19 oktober 2020 om 14:00
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Standaard Re: Penantie

Geen foto te zien. ???
    Groetjes,
    Xavier
    Canon 60D + 5D MkII en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    En heel veel goesting om te leren.
    Laat de commentaren maar komen.

Behalve je titel is er niks dat op penalty wijst hoor - geen doel, geen doelman, geen penaltystip ... en dat mis ik wel
    De concentratie is er wel
    Het zon staat tamelijk hoog te zien aan de schaduw van speler en bal - en dan vraag ik me af wat de twee lange schaduwen geeft achter
    mijn website : klik

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
    Behalve je titel is er niks dat op penalty wijst hoor - geen doel, geen doelman, geen penaltystip ... en dat mis ik wel
    De concentratie is er wel
    Het zon staat tamelijk hoog te zien aan de schaduw van speler en bal - en dan vraag ik me af wat de twee lange schaduwen geeft achter
    De U12 wordt er op een half veld gespeeld, in de breedte namelijk en dan is er geen penaltypunt. Die twee lange schaduwen komen van verlichtingsmasten naast het plein. Bij de U12 wordt er na de wedstrijd door elke speler een strafschop genomen die verder geen invloed heeft op de uitslag.
    Bedankt voor de reactie en het ging me vooral over de concentratie van de speler die jij dan ook duidelijk hebt opgemerkt.
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 5
    Laatste bericht: 2 februari 2006, 09:21

Regels voor berichten