Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog enkele van condroz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog enkele van condroz





    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: nog enkele van condroz

    Wat een vader lijden kan!
    Zoonlief ontkent het vaderschap en klopt pappie in 't fotograferen. Alleen maar omdat hij lichtsterkere objectieven heeft.

    Nummer 1 en 3 zijn nét over het randje van de bewegingsonscherpte. Nummer twee is een goeie!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: nog enkele van condroz

      Spikkesenior wat materiaal van uw zoon inpikken dan komt het allemaal wel goed. Tweede de beste.

      Grts

      Musse
      www.mussedigital.be

      Comment


      • #4
        Re: nog enkele van condroz

        Het is toch wel een beetje gemakkelijk het zo maar op het materiaal te steken, Ik heb dit weekend ontelbaar veel 70-200 2.8 gezien! Ik wil gerust al die foto's naast die van mij zetten, ik kan u verzekeren dat het nog altijd de man achter de camera is die het moet doen!
        on topic: Den eerste en den derde zien er goed uit, de tweede mist wat scherpte!
        Als ik me niet vergis heb ik in de haspengouw mijn 300mm2.8 in uw handen geduwd, was toch niet zo simpel hé pa!
        www.rallyandraces.com

        Comment


        • #5
          Re: nog enkele van condroz

          het is inderdaad de man achter de camera die het doet - geloof me maar, ben misschien wel de oudste in deze posts... dus wijsheid... - mijn zoon kent er inderdaad wat van - en een 300 mm 2.8 een ganse dag meezeulen is enkel voorbehouden aan body builders en dat ben ik duidelijk niet
          nikon coolpix s9100

          Comment

          Working...
          X