Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nog een beetje condroz

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • nog een beetje condroz

    kben ook nog ne keer afgezakt naar de condroz....
    geweldig goed geamuseerd!







    comments welcome!
    nikon D200
    nikkor 70-200 2.8VR
    nikkor 18-70 DX

  • #2
    Re: nog een beetje condroz

    mooie actie die laatste.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: nog een beetje condroz

      Stonden er wat teveel toeschouwers op de 2e?
      Prutswerk, sorry!

      Comment


      • #4
        Re: nog een beetje condroz

        Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
        Stonden er wat teveel toeschouwers op de 2e?
        Prutswerk, sorry!

        effies voll. off-toppic hoor, maar je comments vind ik niet opbouwend.(en dat doe je regelmatig) Feed-back geven is iets geheel anders, en juist daarvoor plaatst TS zijn foto's... Plaats nou es zelf wat, ipv alleen maar een D2X te koop te zetten... Misschien leer je dan nog es wat...


        on -topic, 3e voorkeur!!
        Last edited by Sjinouck; 13 november 2008, 23:53.

        Comment


        • #5
          Re: nog een beetje condroz

          Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
          effies voll. off-toppic hoor, maar je comments vind ik niet opbouwend.(en dat doe je regelmatig) Feed-back geven is iets geheel anders, en juist daarvoor plaatst TS zijn foto's... Plaats nou es zelf wat, ipv alleen maar een D2X te koop te zetten... Misschien leer je dan nog es wat...


          on -topic, 3e voorkeur!!
          Ik haat het als er dingen weggeshopt worden want dat verdraait de werkelijkheid. Op foto 2 is duidelijk te zien dat er vanalles wegeshopt is, en dan nog wel op een zéér slordige manier. Moet ik misschien gaan uitleggen hoe je moet wegshoppen? Neen want daar ben ik radicaal tegen. Ik hou het dus liever bij prutswerk.

          Ik denk trouwens dat ik hier niet veel bij zal leren door foto's te posten.

          Comment


          • #6
            Re: nog een beetje condroz

            Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
            Ik denk trouwens dat ik hier niet veel bij zal leren door foto's te posten.

            Krasse uitspraak. Als je foto´s even showcase- waardig zijn als je uitspraken, dan beloofd dat nog wat.. Photoshop kun je overigens gewoon vergelijken met de ouderwetse doka van vroeger, en daar werden ook al dingen aangepast, dus ik zie niet in wat jouw probleem hiermee is.. Als je de nabewerking van een foto niet goed vindt, dan kun je dat gewoon benoemen, ipv iets prutswerk te noemen. Sante!

            Comment


            • #7
              Re: nog een beetje condroz

              Oorspronkelijk geplaatst door Sjinouck Bekijk bericht
              Krasse uitspraak. Als je foto´s even showcase- waardig zijn als je uitspraken, dan beloofd dat nog wat.. Photoshop kun je overigens gewoon vergelijken met de ouderwetse doka van vroeger, en daar werden ook al dingen aangepast, dus ik zie niet in wat jouw probleem hiermee is.. Als je de nabewerking van een foto niet goed vindt, dan kun je dat gewoon benoemen, ipv iets prutswerk te noemen. Sante!
              Dat ik mijn foto's hier niet post is mijn keuze, maar dat wil niet zeggen dat ik geen (terecht) commentaar mag leveren op foto's die hier wel gepost worden. Als je mijn commentaren leest zal je ook zien dat ik ook opbouwende Kritiek geef. Maar als het slecht is dan zeg ik dat ook, ZEKER IN SCOWCASE. Bekijk eens hoe het lint en weet ik wat nog allemaal is weggewerkt. Ik vind geen ander woord dan prutswerk hoor.
              Ik weet niet of jij ooit in een doka gestaan hebt, maar dit soort dingen in de doka uitvoeren wil ik nog wel eens zien. Ik heb het in ieder geval nooit gekund. Ik ben niet tegen photoshop, ik gebruik het zelf ook. Maar dan moet het inderdaad bij bewerkingen blijven die in de doka ook konden.

              Comment


              • #8
                Re: nog een beetje condroz

                Prutswerk zou ik het niet noemen.
                Daar is de topicstarter niks mee.
                Het wegwerken is een foute beslissing geweest omdat :
                1. De foto meer zou uitstralen met toeschouwers,linten, toeters en bellen.
                2. De topicstarter niet voldoende kennis bezat om het juist (lees "beter) uit te voeren.

                De foto op zich is technisch vrij goed, maar een beetje slordig "opgekuist".
                Een iets lagere sluitertijd zou de achtergrond sowieso wat blurren waardoor je niet moet beginnen photoshoppen om de aandacht op het onderwerp te krijgen.





                Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
                Dat ik mijn foto's hier niet post is mijn keuze, maar dat wil niet zeggen dat ik geen (terecht) commentaar mag leveren op foto's die hier wel gepost worden. Als je mijn commentaren leest zal je ook zien dat ik ook opbouwende Kritiek geef. Maar als het slecht is dan zeg ik dat ook, ZEKER IN SCOWCASE. Bekijk eens hoe het lint en weet ik wat nog allemaal is weggewerkt. Ik vind geen ander woord dan prutswerk hoor.
                Ik weet niet of jij ooit in een doka gestaan hebt, maar dit soort dingen in de doka uitvoeren wil ik nog wel eens zien. Ik heb het in ieder geval nooit gekund. Ik ben niet tegen photoshop, ik gebruik het zelf ook. Maar dan moet het inderdaad bij bewerkingen blijven die in de doka ook konden.
                Greetz,

                Comment


                • #9
                  Re: nog een beetje condroz

                  Oorspronkelijk geplaatst door subby Bekijk bericht
                  . Bekijk eens hoe het lint en weet ik wat nog allemaal is weggewerkt. .

                  Kijk, hier heeft TS dus WEL wat aan.. Je hebt net ´FEEDBACK´gegeven.!! Goed zo!!. En met die doka zit het wel goed hoor!!

                  Comment


                  • #10
                    Re: nog een beetje condroz

                    als ik moet kiezen nr3.
                    1 stoort de schittering me wat
                    Nikon EM - F801S - D2X en wat snelle Nikkors.

                    Comment

                    Working...
                    X