Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MTB Den Helder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] MTB Den Helder

    Een paar oudgedienden op dit forum zullen de naam misschien nog herkennen. Voor de mensen die "nieuw" zijn sinds mijn laatste post eerst even voorstellen. Ik ben Johan Bruyn, ergens in de oudheid was ik ook actief op dit forum. Toentertijd interesse in het werken met modellen, en een goede kickoff was een modellendag georganiseerd via dit forum op Waterschei. (21 augustus 2005, ja dat heb ik opgezocht in de metadata) Als je nu terug kijkt naar dat werk denk je ik weet niet waar je mee bezig was, maar dat is niks. Terwijl je er toen heel blij mee was. Nu 14 jaar later heb ik het werken met modellen in de kerstboom gehangen en richt mij meer op sportfotografie. En dan voornamelijk mijn neefje Linus en zijn clubgenootjes. En daarmee begint de leercurve weer van voren. Want sport is toch wel een andere sport dan werken met modellen. En zo is het cirkeltje rond, want met het zoeken van wat informatie kwam ik weer op dit forum terecht. Dus bij deze mijn eerste post sinds jaren. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden, en alle tips zijn uiteraard welkom.

    #1 Jente


    #2 Jente 1e in zijn categorie


    #3 Linus
    Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

  • #2
    Re: MTB Den Helder

    knappe reeks met veel beleving
    no 3 mist wel wat scherpte - denk dat de AF moeite heeft met die bril
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: MTB Den Helder

      #3 daar ben ik inderdaad nog een beetje mee aan het stoeien hoe de AF te gebruiken. De AF is meer gefocust op de bril van Lisa (jongens en meisjes rijden bij de jeugd samen) Ik gebruik een Canon EOS 7Dmk2 het AF systeem van deze camera is ontwikkeld voor snelle actie foto's ik ben dus alleen nog op zoek hoe deze het beste te gebruiken. Bij deze sessie heb ik AI servo, case 3, zone AF gebruikt in samenwerking met een EF 70-200mm F4.0 L USM.
      Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII

      Comment


      • #4
        Re: MTB Den Helder

        Mijn voorkeur gaat naar nr. 2 vanwege de gelaatsuitdrukking.

        Comment


        • #5
          Re: MTB Den Helder

          Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
          Mijn voorkeur gaat naar nr. 2 vanwege de gelaatsuitdrukking.
          Ik volg. De emotie heel goed gevangen in dat beeld.
          https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

          Comment


          • #6
            Re: MTB Den Helder

            Hier ook een voorkeur voor de tweede.
            De eerste is op zich ook niet slecht maar daar is wat weinig fiets te zien.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment


            • #7
              Re: MTB Den Helder

              Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
              De eerste is op zich ook niet slecht maar daar is wat weinig fiets te zien.
              Dat stoort mij niet echt. Dus ik ga voor nr 1.
              www.peterwagemans.be

              Comment

              Working...
              X