Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Motogp valencia 2009

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Motogp valencia 2009


    Net terug van een knaller van een weekend in Valencia,hier al enkele van mijn beelden,hoop dat ze hier op hun plaats staan?


    Tony Elias


    Valentino Rossi


    Ben Spies
    So much to do, so little time !
    http://franky289.fotopic.net/

  • #2
    Re: Motogp valencia 2009

    Die zijn mooi van kleur!!!
    Die eerste heeft een mooie compo. Die andere twee iets minder. Maar de kleuren maken weer veel goed.
    Canon 40D, 17-85 is/usm, 70-300is/usm, Tamron 2x convertor

    Comment


    • #3
      Re: Motogp valencia 2009

      1-3-2
      (al ben ik hier wat objectief, niet zo'n rossi fan )
      Kan ik ergens nog de andere foto's bekijken?
      Ben een jaar of 3 terug zelf eens naar assen geweest (super ervaring trouwens) alleen is het daar(en op andere parcours ook) volgens mij niet makkelijk om ze te fotograferen.

      Groetjes
      Racing Pics
      Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

      Comment


      • #4
        Re: Motogp valencia 2009

        Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
        1-3-2
        (al ben ik hier wat objectief, niet zo'n rossi fan )
        Kan ik ergens nog de andere foto's bekijken?
        Ben een jaar of 3 terug zelf eens naar assen geweest (super ervaring trouwens) alleen is het daar(en op andere parcours ook) volgens mij niet makkelijk om ze te fotograferen.

        Groetjes
        Was in valencia ook niet alles om vanuit de oranje tribune te trekken,maar kheb er toch enkele mooie kunnen maken,kzal ze later deze week eens posten.
        Ben ook geen fan superfan van Rossi,maar je moet wel toegeven dat er zo genen 2de meer zal komen.
        So much to do, so little time !
        http://franky289.fotopic.net/

        Comment


        • #5
          Re: Motogp valencia 2009

          mooie momenten en kleuren.
          alleen in het zwart, net effe te weinig detail.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Motogp valencia 2009

            Oorspronkelijk geplaatst door Franky19760 Bekijk bericht
            Was in valencia ook niet alles om vanuit de oranje tribune te trekken,maar kheb er toch enkele mooie kunnen maken,kzal ze later deze week eens posten.
            Ben ook geen fan superfan van Rossi,maar je moet wel toegeven dat er zo genen 2de meer zal komen.
            Nee dat is waar maar toch geef mij maar Pedrosa & Stoner .
            Had je een open tribune of een met hekkenwerk?
            In Assen hadden we een goed zicht maar niet de hoofdtribune dus vervelend hek & draadwerk ervoor.
            Het is toch wat anders als je gewend bent om er (bij wijze van spreken) met je neus op te staan
            Racing Pics
            Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

            Comment


            • #7
              Re: Motogp valencia 2009

              Leuke platen van een erg saaie race met een goed op treden van de heer op foto nummer 3 Ben Spies
              Canon EOS 1D Mark III | 70-200 2.8 | 1.4 & 2x converter | 24-70 2.8 | www.sport-picture.nl

              Comment


              • #8
                Re: Motogp valencia 2009

                Knappe reeks, 1-3-2
                maar hier heeft nummer 1 mijn voorkeur; vanwege de compo!

                Comment


                • #9
                  Re: Motogp valencia 2009

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
                  Nee dat is waar maar toch geef mij maar Pedrosa & Stoner .
                  Had je een open tribune of een met hekkenwerk?
                  In Assen hadden we een goed zicht maar niet de hoofdtribune dus vervelend hek & draadwerk ervoor.
                  Het is toch wat anders als je gewend bent om er (bij wijze van spreken) met je neus op te staan
                  Dany 'De zuurpruim' Pedrosa bedoel je?


                  Rossi is een buitengewoon talent, maakt het trouwens op en naast het circuit altijd boeiend. Yamaha staat nu waar het staat enkel en alleen door Rossi (+ entourage).

                  Momenteel is er maar 1 op het circuit die een bike zo fijn kan afstellen als hij. 9 wereldtitels behaal je niet zomaar.

                  Mag in het rijtje der groten (Doohan, Rayney, ...) is trouwens de enige vandaag die nog WK geworden is met de 500CCs.


                  Stoner, Pedrosa en Dovisiozo zijn ook niet slecht hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ze zullen nooit zo compleet zijn als Rossi.

                  /OT: Voor mijn foto 1, maar dan had ik liever het vizier gezien. 2 is leuk, maar wat hard in contrast/belichting.

                  Wel leuk om de MotoGP hier even te zien passeren.
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: Motogp valencia 2009

                    Over wat mijn persoonlijke en ongezoute mening van Rossi is ga ik hier nu niet neerpennen want dan krijg ik wss een hele hoop kritiek en daar is het niet het geschikte topic, laat staan het forum voor maar iedereen heeft zijn eigen favorieten hé... .

                    On topic:
                    Als de andere foto's online staan laat dan maar iets weten. Ben nieuwschierig.

                    Groetjes
                    Racing Pics
                    Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Motogp valencia 2009

                      Oorspronkelijk geplaatst door Lies MX Bekijk bericht
                      Over wat mijn persoonlijke en ongezoute mening van Rossi is ga ik hier nu niet neerpennen want dan krijg ik wss een hele hoop kritiek en daar is het niet het geschikte topic, laat staan het forum voor maar iedereen heeft zijn eigen favorieten hé... .

                      On topic:
                      Als de andere foto's online staan laat dan maar iets weten. Ben nieuwschierig.

                      Groetjes
                      Je maakt me nu wel nieuwsgierig na je mening over Rossi
                      Canon EOS 1D Mark III | 70-200 2.8 | 1.4 & 2x converter | 24-70 2.8 | www.sport-picture.nl

                      Comment

                      Working...
                      X