Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moet er nog stof zijn...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • moet er nog stof zijn...

    Tijdens de trainingen in het Honda Park. Alvast bedankt voor enig commentaar.


    Canon 7D - 70-200 - f/6.3 - 1/640 - ISO 200
    Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
    Mvg, Jacky P.

  • #2
    Re: moet er nog stof zijn...

    waauw ... mooie scherpe foto ... maar ... ik zou proberen een langer sluitertijd te gebruiken (1/500 , of langer ...) de spaken van het voorwiel zijn te goed zichtbaar waardoor je de indruk krijgt dat het wiel stil staat ...
    Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
    www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

    Comment


    • #3
      Re: moet er nog stof zijn...

      Ik vind dat niet perse nodig, de ietsipietsi onscherpe noppen van de banden en de actie geven genoeg gevoel van snelheid.

      Ik begrijp dat men vaak bewegende wielen wil zien maar dit vind ik persoonlijk echt geen must, toch niet in een foto als deze.


      Ik zou 'm hier gewoon iets breder nemen, meer stofwolk.

      Comment


      • #4
        Re: moet er nog stof zijn...

        Zeer knappe plaat ..Voor mij is dit een topper.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: moet er nog stof zijn...

          is prima zo; met een langere tijd gaan de details in het stof vervagen en dat zou jammer zijn.

          groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

          Comment


          • #6
            Re: moet er nog stof zijn...

            Deze vind ik persoonlijk mooier dan je andere topic (waar hij iets schuiner staat, vroeger genomen in de bocht dus).

            Mooie foto en mooi kleuren

            Comment

            Working...
            X