Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eindwerk: Zolder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eindwerk: Zolder

    Hoi,

    Deze foto's heb ik afgegeven als eindwerk dit jaar (1e jaar Fotografie, KdG A'pen).
    De foto's zijn genomen tijdens een test sessie op donderdag.

    #1


    #2


    #3


    De foto's op origineel formaat vind je hier (evenals de 4e foto) --> http://album.zoom.nl/user/Tim%20Voeten/Eindwerk/


    Wat vinden jullie ervan?

    Tim
    Last edited by TimVoeten; 5 augustus 2006, 11:13.

  • #2
    Re: Mijn eindwerk: Zolder

    3e foto's per topic... he... en je zit veel boven de 200kb grens!!

    haal die panning er maar uit... die is gewoon niet goed...
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eindwerk: Zolder

      Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
      3e foto's per topic... he... en je zit veel boven de 200kb grens!!

      haal die panning er maar uit... die is gewoon niet goed...
      Ok, ik ben pas een nieuw member van gisteren.
      Ehm, moet ik de foto's dan verdelen over 2 topics? Of is verdelen over 2 posts ook goed?

      Waarom is de panning niet goed?
      Het onderwerp is de Mercedes CLK, het is die wagen die veel sneller was en de porsche voorbij steekt, daarom is de CLK dus wel scherp omdat ik hem volgde

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eindwerk: Zolder

        Oorspronkelijk geplaatst door TimVoeten
        ... moet ik de foto's dan verdelen over 2 topics? Of is verdelen over 2 posts ook goed?
        Als je het verdeelt over twee topics, moet die tweede erwel mee te maken hebben. Als je in een topic post, moet je er 24h over laten gaan. Een ander alternatief is dat je zelf de beste van de drie (volgens jou) eruitkiest, en m.b.v. een link aan de bezoekers vraagt om de andere te bekijken in je webalbum.
        Last edited by Marshy; 5 augustus 2006, 11:24.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eindwerk: Zolder

          Oorspronkelijk geplaatst door Marshy
          Als je het verdeelt over twee topics, moet die tweede erwel mee te maken hebben. Als je in een topic post, moet je er 24h over laten gaan. Een ander alternatief is dat je zelf de beste van de drie (volgens jouw) eruitkiest, en m.b.v. een link aan de bezoekers vraagt om de andere te bekijken in je webalbum.
          Ok, ik hoop dat het zo beter is.

          Comment


          • #6
            Re: Mijn eindwerk: Zolder

            Tim zo is het in orde

            Bjokke

            Comment


            • #7
              Re: Mijn eindwerk: Zolder

              De eerste , foto #4 is ook

              Comment


              • #8
                Re: Mijn eindwerk: Zolder

                De laatste foto voor mij, vanwille de reflectie. Héél leuk!

                Maar waarom Zwart Wit?

                Autosport vraagt om kleur...
                "Breng beweging in een stilstaand beeld"

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn eindwerk: Zolder

                  Oorspronkelijk geplaatst door Neok
                  De laatste foto voor mij, vanwille de reflectie. Héél leuk!

                  Maar waarom Zwart Wit?

                  Autosport vraagt om kleur...
                  Omdat we alles dit jaar in Zwart Wit moesten afgeven
                  "Als je in Zw/W mooie foto's kan trekken, dan kan je dat zeker in kleur" zeiden ze tegen ons.

                  Het is dus geen keuze van mij, maar van de KdG in Antwerpen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn eindwerk: Zolder

                    je had zeker een A van goffin, gekregen als daar ergens een pitpoes opstond!

                    nog niet van verschieten dat die opmerking gemaakt geweest is ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn eindwerk: Zolder

                      Je derde hier is wel anders, goed gedaan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn eindwerk: Zolder

                        Ik heb niet de pretentie te kunnen zeggen hoe goed ze zijn en ik kan zeker niet beter maar opm geven kan ik wel.

                        Voor mij is de eerste veruit de sterkste van de 4 foto's. Dit is de topper in de reeks.

                        De tweede daar is de panning op zich wel goed uitgevoerd maar de foto zelf is zo spannend niet vind ik. De porsche is te onscherp om op de voorgrond te staan of te scherp om het effect van het inhalen van de mercedes goed weer te geven. Alhoewel technisch zeker goed gedaan is dit voor mij toch ook de minste foto van de 4

                        3 is heel goed gezien en dergelijke maar ik moet toegeven dat ik gelijkaardige foto's al teveel gezien heb. Waardoor ie voor mij minder spannend is.

                        Foto 4 vind ik ook leuk alhoewel ik het gevoel heb dat hij nog iets sterker zou kunnen maar ik heb geen idee hoe.

                        Maar denk nu niet dat mijn commentaar hier vernietigend is of zo. Het is een hele mooie reeks en ik vermoed dat je er heel goed mee zal scoren!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn eindwerk: Zolder

                          Oorspronkelijk geplaatst door erikba
                          je had zeker een A van goffin, gekregen als daar ergens een pitpoes opstond!

                          nog niet van verschieten dat die opmerking gemaakt geweest is ...
                          Haha, das waar, een paar poezekes erop en dan zou em helemaal verkocht zijn

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mijn eindwerk: Zolder

                            Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
                            Maar denk nu niet dat mijn commentaar hier vernietigend is of zo. Het is een hele mooie reeks en ik vermoed dat je er heel goed mee zal scoren!
                            Tuurlijk niet, elke commentaar is goed, je word er enkel beter van
                            Spijtig genoeg kunnen niet alle mensen tegen commentaar

                            Ivm het goed scoren, dat was idd het geval ja. Ik was er toch door, dus het zal wel goed geweest zijn.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mijn eindwerk: Zolder

                              Oorspronkelijk geplaatst door TimVoeten
                              Waarom is de panning niet goed?
                              Het onderwerp is de Mercedes CLK, het is die wagen die veel sneller was en de porsche voorbij steekt, daarom is de CLK dus wel scherp omdat ik hem volgde
                              Ik vind het ook mooie foto's, op de panning na.
                              De reden hiervoor is dat het onderwerp wat jij volgde (de CLK), nu verdwijnt achter de onscherpe porsche. Dit vind ik persoonlijk storend. Was het andersom geweest, dus de CLK voor de porsche, dan had het wel een goede plaat geweest.
                              Niet het vele is goed, maar het goede is veel

                              Comment

                              Working...
                              X