Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Maserati 250F

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Maserati 250F

    www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

  • #2
    Re: Maserati 250F

    Mooi shot, mooi bewerkt...

    Alleen jammer dat er net te veel mensen erop staan (ook de voeten die onder de Maserati uit komen zijn een beetje storend)..Alleen de heer rechts die goedkeurend zijn hoofd knikt, zou er helemaal op mogen staan...

    Voor de rest magnifiek...

    Groet Sjef
    Groetjes Sjef
    Canon 350D/Canon 18-55/Sigma 55-200/Sigma 17-70mm F2.8-4.5 DC Macro/B&W UV/Kaiser 55 Circ.Pol. filter/Velbon 440CX

    Comment


    • #3
      Re: Maserati 250F

      Ik sluit me aan bij de voorgaande commentaar. De gele lijn mag voor mij ook in de rechterhoek van het beeld beginnen.
      Canonian

      Comment


      • #4
        Re: Maserati 250F

        Akkoord met beide voorgaande commentaren.
        Verder wel een prachtige bolide, maar in compo gebracht met passende (kleur)bewerking
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: Maserati 250F

          mensen geen probleem, lijn op juiste plaats, heel mooi dat ze onder de wagen verder loopt, maar selectief zwart wit????
          The Knight That Says Ni...kon

          Comment


          • #6
            Re: Maserati 250F

            Ik sluit me aan bij de eerste commentaren hierboven. Bovendien vind ik de bewerking heel goed! Een prachtige foto voor mij!
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

            Comment


            • #7
              Re: Maserati 250F

              zeer knappe foto !
              Flickr Photopage

              Comment


              • #8
                Re: Maserati 250F

                Ik hou er van! Leuk beeld!!

                Is dat toevallig DEZE?
                GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

                Comment


                • #9
                  Re: Maserati 250F

                  Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
                  Ik hou er van! Leuk beeld!!

                  Is dat toevallig DEZE?
                  Kan altijd, maar ik denk het niet daar jouw foto zwarte riemen heeft over de carrosserie en de mijne rode.

                  Diegene die ik gefotografeerd heb is van het Oldtimer Grand Prix Festival op de Nürburgring (14 Augustus 2010) en behoort tot het 'Gotcha Historic Racing Team' met als rijder Dr. Michael Hinderer. Auto is trouwens van 1955.
                  Als je een programmaboekje hebt van het event waar jij hem gefotografeerd hebt (ik vermoed Spa) dan kan je het nakijken.



                  ps. er was nog een andere Maserati 250F (CM7) uit 1958 aanwezig dat weekend: http://farm6.static.flickr.com/5283/...65c018c3_o.jpg
                  Last edited by Jurrie; 3 januari 2011, 19:45.
                  www.vjimages.be / Canon 40D + EF-S 17-55mm F2.8 IS USM, EF 70-300mm F 4-5.6 IS USM, EF 50mm F1.4, Speedlite 430 EX, Nikon SB-28 (3x) + allerlei toebehoren.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Maserati 250F

                    Prachtig, mensen storen me niet, roept door de bewerking een oldtimer sfeertje goed op.
                    Spijtig dar ik jouw foto niet kan horen.... dan was hij dubbel zo goed!
                    Foto's Natuur
                    Foto's Mensen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Maserati 250F

                      Zaaaaaaaalige foto!!!!!!!!!!!!!!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Maserati 250F

                        Mooi standpunt, mooie lucht in de foto, maar die vervelende Mercedes ster had er wel af gemogen. Dat kunnen de fanatieke (Italiaanse) Maserati/Ferrari liefhebbers niet waarderen

                        De mensen links vind ik niet storend. Ze vallen in de onscherpte. De gele lijn laat je toch in eerste instantie naar de auto geleiden. Een race paddock en pits is trouwens altijd druk. De voeten die onder de auto uitkomen en die man rechts (half in beeld) hadden er eigenlijk niet moeten staan. Volgende keer gewoon iets wat meer geduld, dan komt het helemaal goed.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Maserati 250F

                          ik ben hier helemaal weg van
                          knap gedaan!!!!
                          Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                          www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                          Comment


                          • #14
                            Helemaal gaaf, mooie bewerking ook!
                            Canon EOS 6D | EF 16-35mm f/4L IS USM | EF 24-70mm f/4L IS USM | Sigma 35mm f/1.4 DG HSM | Speedlite 430EX II |

                            Comment


                            • #15
                              Re: Maserati 250F

                              Leuk standpunt! Ook de bewerking vind ik heel goed passen bij het onderwerp. Wel jammer van de voeten die onderaan de wagen te zien zijn.
                              flickr - personal website

                              Comment

                              Working...
                              X