Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie

    2 min. voor het einde stonden we nog met 1-0 voor, maar na de onterechte penalty was het 1-1



    Mvg
    Remip
    Nieuwe website

  • #2
    Re: Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie

    Bijna 100 x bekeken en nog geen reacties?
    Ik vind de foto nochtans verre van slecht... Alleen spijtig van die eigenaardige
    grijze vlek links onderaan. Maar ik vind de uitdrukking van de keeper echt leuk Prima snap-shot
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

    Comment


    • #3
      Re: Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie

      Oorspronkelijk geplaatst door flitske
      Bijna 100 x bekeken en nog geen reacties?
      Ik vind de foto nochtans verre van slecht... Alleen spijtig van die eigenaardige
      grijze vlek links onderaan. Maar ik vind de uitdrukking van de keeper echt leuk Prima snap-shot
      Die eigenaardige vlek is opvliegend stof tgv de reactie van de doelman.
      Nieuwe website

      Comment


      • #4
        Re: Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie

        Oorspronkelijk geplaatst door flitske
        Bijna 100 x bekeken en nog geen reacties?
        Misschien omdat penantie niet duidelijk overkomt (doet mij denken aan boetedoening) ivp aan een PenaLty.
        www.PhotoPC.be - BD0430BE - NiCaNolta

        Comment


        • #5
          Re: Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie

          Oorspronkelijk geplaatst door Paul C
          Misschien omdat penantie niet duidelijk overkomt (doet mij denken aan boetedoening) ivp aan een PenaLty.
          Denk eerder dat remip verwijst naar een fragment ooit verschenen op de VRT.

          On-topic:
          Mis wat ruimte rond de keeper...

          Groeten
          Jo
          Last edited by johanvansteenkiste; 1 februari 2006, 22:25.
          Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

          Comment


          • #6
            Re: Hoe penantie? Waar penantie wat penantie? ik zeg altijd: penantie is penantie

            Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste
            Denk eerder dat remip verwijst naar een fragment ooit verschenen op de VRT.

            On-topic:
            Mis wat ruimte rond de keeper...

            Groeten
            Jo


            Dat klopt! Ik doelde inderdaad op deze leuze van Studio 1 (VRT). Het is een spelletje dat wekelijks terugkomt waar één doelman en twee veldspelers het tegen mekaar opnemen... Volgens Studio 1 moet het zelfs 'pinanti is pinanti' zijn, maar dat vond ik wat te onduidelijk We kunnen natuurlijk niet verwachten dat onze Nederlandse collega's daar ook mee bekend zijn

            On topic dan:
            Ik heb misschien wat teveel gecropt, maar ik had links de scheidsrechter nog bij op de foto staan, en die wou ik nog wegwerken... Langs rechts was er nog wel ruimte over, maar als ik die niet zou hebben weggecropt, dan stond de doelman niet meer centraal. Het is wel een terechte opmerking


            Mvg
            Remip
            Nieuwe website

            Comment

            Working...
            X