Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hebbes die bal

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hebbes die bal

    Tijdens een jeugdtornooi vandaag getrokken.



    Bedankt voor het kijken.

    Pixelboy

  • #2
    Re: Hebbes die bal

    Beetje rommelig, er is te veel in beeld. Spelers staan voor wat nu eigenlijk het interessantste is, zijnde de keeper. Ook de achtergrond is te scherp, minder dof ziu deze foto goed doen.

    Comment


    • #3
      Re: Hebbes die bal

      Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
      Beetje rommelig, er is te veel in beeld. Spelers staan voor wat nu eigenlijk het interessantste is, zijnde de keeper. Ook de achtergrond is te scherp, minder dof ziu deze foto goed doen.
      Tja, dat is op afstand fotograferen.
      De aandacht gaat naar de doelman, enkel hij was het onderwerp, de aanvallende speler trapt naar doel en de verdedigende rekend op de allerlaatse man, dus de doelman is bewust gekozen.

      Met een f3 heb je natuurlijk geen dieptegang genoeg.

      Pixelboy

      Comment


      • #4
        Re: Hebbes die bal

        Ik heb zelf een keer een voetbalwedstrijd gefotografeerd, maar het was net daarom niets voor mij. De afstand is te groot en spelers lopen willekeurig door je beeld, 't is inderdaad moeilijker dan het op het eerste zicht lijkt. Als je in fotobeoordeling had gepost, had ik wel complimenten gegeven voor op yhet juiste moment af te drukken, dat zit wel goed hier

        Comment


        • #5
          Re: Hebbes die bal

          Oorspronkelijk geplaatst door Teun_2 Bekijk bericht
          Ik heb zelf een keer een voetbalwedstrijd gefotografeerd, maar het was net daarom niets voor mij. De afstand is te groot en spelers lopen willekeurig door je beeld, 't is inderdaad moeilijker dan het op het eerste zicht lijkt. Als je in fotobeoordeling had gepost, had ik wel complimenten gegeven voor op yhet juiste moment af te drukken, dat zit wel goed hier
          Tja,

          Ik volg niet, en ik doe veel voetbal.
          Deze is met een vaste 200 genomen.

          Pixelboy

          Comment

          Working...
          X