Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grand départ - Ploegentijdrit - Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Grand départ - Ploegentijdrit - Brussel


    Een poging gedaan om een unieke gebeurtenis - ploegentijdrit Ronde van Frankrijk - en vlak bij huis - vast te leggen
    Bedoeling was om telkens het ganse team - en indien mogelijk de volgwagen - samen te hebben in 1 beeld.
    Ik had wat schrik dat er héél veel volk ging zijn - dat was er ook wel - maar fotograferen was best nog te doen
    Enkele beeldjes van een leuke namiddag in het terkamerenbos (km 15)

    Team Movistar



    Team AG2R La Mondiale



    Team Groupama FDJ


    mijn website : klik

  • #2
    Re: Grand départ - Ploegentijdrit - Brussel

    foto's nogal van ver inderdaad iedereen staat er op en dat is het, geen enkele emotie wel een mooie dame is dat met gsm gemaakt?

    Comment


    • #3
      Re: Grand départ - Ploegentijdrit - Brussel

      De eerste foto zegt me niets, Peter. Bij de tweede foto krijg ik een HDR-gevoel, Heb je dit toegepast want je zit daar wel met een licht gedeelte vooraan op het asfalt en de donkere schaduw onder de bomen (die je toch hebt opgelicht?). De derde vind ik de mooiste, voor mij mag daar links nog een stuk af.
      http://www.paulvanrooy.be

      Comment


      • #4
        Re: Grand départ - Ploegentijdrit - Brussel

        Geen HDR toegepast Paul - wel wat bewerkt - misschien wat overdreven bij de 2e - ik zal eens moeten herbeginnen of nog es kijken of ik een betere heb
        Ik probeer er rekening mee te houden voor de volgende plaatsingen.
        Idd er was schaduw onder de bomen en vooraan kwamen ze in de zon - een zon die er wel niet altijd was.
        Daarbij nog twee kleuren van asfalt want dat stuk onder de bomen is nog nieuw en zwarter.
        Maar 't was wel tof - ik heb alle ploegen in beeld gehad
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Grand départ - Ploegentijdrit - Brussel

          Natuurlijk druk maar de sfeer is er wel.

          Comment

          Working...
          X