Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Francorchamps vrijdag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Francorchamps vrijdag

    ook is was er vrijdag bij... voor de eerste keer van zoiets foto's gemaakt maar naar mijn mening toch redelijk gelukt.

    heb wel mij niet beperkt tot F1

    1.


    2.


    3.


    misschien volgt er nog meer
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

  • #2
    Re: Francorchamps vrijdag

    2 is zeer mooi , de onschepere neus stoort mij zelfs niet aan deze foto .
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

    Comment


    • #3
      Re: Francorchamps vrijdag

      Oorspronkelijk geplaatst door blazor Bekijk bericht
      2 is zeer mooi , de onschepere neus stoort mij zelfs niet aan deze foto .
      Hier volg ik 100%

      Comment


      • #4
        Re: Francorchamps vrijdag

        merci voor de positieve comments

        het was de eerste keer dat ik echt met panning bezig was en dus ook eerst 20-30 foto's verknoeid voor ik in de buurt kwam maar uiteindelijk toch tevreden met het resultaat
        Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

        Comment


        • #5
          Re: Francorchamps vrijdag

          Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
          merci voor de positieve comments

          het was de eerste keer dat ik echt met panning bezig was en dus ook eerst 20-30 foto's verknoeid voor ik in de buurt kwam maar uiteindelijk toch tevreden met het resultaat
          20-30 maar ?

          Op een dagje schieten gooi ik er van de 1000 gegarandeerd 700 de vuilbak in.
          ( spreek enkel van panningshots ).
          Waarom ? Omdat ik altijd trager en trager probeer te gaan qua sluitertijd...

          Als ik zo werk, dan zijn de 300 die overblijven dan wel mogelijke superplaatjes. Héél veel beweging in de foto op die manier. Maar wel een hoog vuilbak-percentage, maar dat neem ik er graag bij als de geslaagde dan echt af zijn.

          On topic : vind de tweede met kop en schouders boven andere twee uitschieten ! Mooie panning !
          http://www.knstyle.be

          What doesn't kill you, will make you more strong ! ( James Hetfield )

          Comment


          • #6
            Re: Francorchamps vrijdag

            dankjewel

            Ik had er nu een 600 getrokken op heel de dag waarvan er een 50-60 tal de moeite zijn...
            ik zei wel dat het na 20-30 'begon' te lukken
            Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

            Comment


            • #7
              Re: Francorchamps vrijdag

              ik zie er maar twee?
              die ferrari is wel knap vastgelegd
              So much to do, so little time !
              http://franky289.fotopic.net/

              Comment


              • #8
                Re: Francorchamps vrijdag

                hmm strange... hier staan ze toch nog alle3...
                Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

                Comment

                Working...
                X