Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ellen Van Loy aan de Balenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ellen Van Loy aan de Balenberg


  • #2
    Re: Ellen Van Loy aan de Balenberg

    Wat ik een beetje spijtig vind aan deze opname is dat de afsluiting pal boven haar hoofd ligt. De renster iets maar naar links was beter geweest. Voor de rest wel een prima foto.

    Comment


    • #3
      Re: Ellen Van Loy aan de Balenberg

      Dit zou ik er van maken:
      (ter leering en vermaeck, als je het niet wilt: PM)


      (De sporter wat opgelicht, een beetje gedraaid, ietsje contrast toegevoegd)
      Groetjes, KC
      www.sportbeelden.com

      Comment


      • #4
        Re: Ellen Van Loy aan de Balenberg

        Ja jou uitsnede is toch iets beter.

        Comment


        • #5
          Re: Ellen Van Loy aan de Balenberg

          Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
          Ja jou uitsnede is toch iets beter.
          Door het kantelen is er ook een beetje van de foto weggevallen. Als er op het origineel nog ruimte is zou ik de uitsnede toch iets ruimer maken zodat het publiek bovenaan helemaal zichtbaar is en wellicht nog iets meer ruimte voor de renster overblijft. Het ging me vooral om het rechtzetten (het pbliek staat recht en de renster hangt een beetje in de bocht).
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

          Comment


          • #6
            Re: Ellen Van Loy aan de Balenberg

            Oorspronkelijk geplaatst door KCfoto Bekijk bericht
            Door het kantelen is er ook een beetje van de foto weggevallen. Als er op het origineel nog ruimte is zou ik de uitsnede toch iets ruimer maken zodat het publiek bovenaan helemaal zichtbaar is en wellicht nog iets meer ruimte voor de renster overblijft. Het ging me vooral om het rechtzetten (het pbliek staat recht en de renster hangt een beetje in de bocht).
            ik vind toch dat de renster zo vooraan in het beeld niet slecht is, mede doorat je ze lichter gemaakt hebt komt ze er echt uit.

            Comment

            Working...
            X