Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EK squash

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EK squash

    Hier nog een paar foto's van het EK squash van een maandje geleden.




















    De laatste is gemaakt op een normaal squashterrein (dus enkel een glazen achterwand)
    Meestal komen daar geen mooie foto's van door de posities van de spelers en de vele reflecties.
    Maar deze vond ik wel goed meevallen.







    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: EK squash

    1 en 2 héél sterk Bert


    grtjs,

    jeannot

    Comment


    • #3
      Re: EK squash

      Mooie reeks. En de 3e heeft inderdaad wel iets. Ik vind hem zelf de betere van de 3.

      Comment


      • #4
        Re: EK squash

        Je hebt toch niet persongeluk die bal tegen je lens gekregen zeker..Deze is voor mij de beste....
        De andere twee zijn daarom niet minder.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

        Comment


        • #5
          Re: EK squash

          knappe reeks

          ik speel zelf graag squash worden die EK's in glazen "kooien" gespeeld dat je zo foto's kan nemen?
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

          Comment


          • #6
            Re: EK squash

            Bedankt voor het commentaar.

            Als het kan spelen ze die tornooien wel graag in zo'n glazen squashcourt, gewoon om het feit dat er meer publiek kan meekijken. Deze staat in Herentals, waar de Vlaamse squashfederatie haar eigen terreinen heeft. In een Brusselse club is er nog eentje maar dat zijn ze volgens mij in België.
            Erop spelen is wel iets wat je gewoon moet worden, maar na een paar keer ben je het wel gewoon.
            In dit topic kan je er nog wat meer van zien: http://forum.belgiumdigital.com/f45/...ls-154442.html

            Eén van de dagen zet ik er ook nog wel een reeksje op van de finales.
            I put the sexy in dyslexia

            Comment

            Working...
            X