Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cross-country Minderhout (1)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cross-country Minderhout (1)

    Vorige week kreeg ik een accreditatie toegestuurd voor Eventing 2010 te Minderhout, en dat leek mij een ideale gelegenheid om de nieuwe 70-200 f2,8 L IS II eens goed te testen.
    (Dressuur, jumping en cross-country op één dag, vermoeiend voor paard en ruiter, maar ook voor de fotograaf.)

    Eén van de 1300 foto's van vandaag (in de loop van de volgende week laat ik er nog wel een paar zien).


    Op het einde was het weer zo slecht dat ik een aantal foto's op iso 1250 en f2,8 heb gemaakt om de sluitertijd toch maar kort genoeg te krijgen.
    De foto's waren toen ook nog heel scherp, met uitzondering van die waarbij de camera focuste op de regen, die met bakken uit de lucht viel.
    Als er een onscherpe foto tussen zit, dan ligt het in ieder geval niet aan de lens.
    De "vuurdoop" van de nieuwe 70-200 f2,8 L IS II leek soms eerder op een waterdoop...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

  • #2
    Re: Cross-country Minderhout (1)

    zie liever paard en ruiter vanaf de zijkant.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Cross-country Minderhout (1)

      Achtergrond snijdt paard in twee, het groen trekt te veel aandacht en trekt je dus weg van het eigenlijke onderwerp.
      Mvg, Jacky P.
      Dankjewel voor het kijken en/of beoordelen.
      Mvg, Jacky P.

      Comment


      • #4
        Re: Cross-country Minderhout (1)

        Ben zelf nogal fan van eventingwedstrijden en fotografie, en bij deze foto heb ik niet echt de indruk dat het over een crosswedstrijd gaat.
        In Minderhout stonden genoeg mooie sprongen waarvan je waarschijnlijk ook wel foto's hebt.
        Ook zoals bouk zegt best paarden schuin fotograferen bij of over een sprongen bij bij gewoon galop/draf best volledig zijwaarts (zo heb je meer actie in de foto waar het toch vooral om gaat bij cross country).

        Groeten
        Last edited by Didier_n; 7 juni 2010, 14:26.
        Nikon D90 - Nikkor 18-105 - Sigma 70-200 f2.8

        Comment


        • #5
          Re: Cross-country Minderhout (1)

          Oorspronkelijk geplaatst door Didier_n Bekijk bericht
          Ben zelf nogal fan van eventingwedstrijden en fotografie, en bij deze foto heb ik niet echt de indruk dat het over een crosswedstrijd gaat.
          In Minderhout stonden genoeg mooie sprongen waarvan je waarschijnlijk ook wel foto's hebt.
          Dit was ook het eerste dat bij me opkwam. Als je het tenue niet herkent dan lijkt het een recreant die een bosrit maakt die van een te hoog standpunt is gefotografeerd.
          Groetjes, KC
          www.sportbeelden.com

          Comment

          Working...
          X