Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Condroz 2010 III

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Condroz 2010 III

    of


  • #2
    Re: Condroz 2010 III

    goed shot die je ook nog kan croppen vanaf boven.
    bedoel die mensen eraf.
    gaat de aandacht ook nog wat meer naar de wagen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Condroz 2010 III

      Het groen met de mensen weg en het is veel beter.

      Comment


      • #4
        Re: Condroz 2010 III

        Heel mooi shot
        Ik zou er persoonlijk dit van maken. (als je wil zet ik hem achter een link)

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Condroz 2010 III

          Ik zou croppen tot onder de denneboom, krijg je wel een 2/1 verhouding ipv 4/3 maar dat mag hier wel
          Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

          Comment


          • #6
            Re: Condroz 2010 III

            Leuk aangepast, maar vond dat die niet zo echt stoorde, daar in de verre verre achtergrond als er niemand opstaat lijkt het soms alsof onze sport geen toeschouwers lokt bedankt voor de reacties...

            Comment


            • #7
              Re: Condroz 2010 III

              Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
              Heel mooi shot
              Ik zou er persoonlijk dit van maken. (als je wil zet ik hem achter een link)

              Veel betere crop hoor, let ook hoe de lijn van de weg net in de rechter beneden hoek begint ... vormt direct een soort leidraad naar de wagen ... zou zelf de achtergrond in b&w zetten (het groen achter de wagen) en de Levels hiervan een beetje donkerder zetten. En als we dan toch bezig zijn ... 'licht' de linker koplamp van de wagen een beetje op, deze is nu een stuk donkerder dan de rechterkant ...

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #8
                Re: Condroz 2010 III

                Oorspronkelijk geplaatst door Bekylicious Bekijk bericht
                Leuk aangepast, maar vond dat die niet zo echt stoorde, daar in de verre verre achtergrond als er niemand opstaat lijkt het soms alsof onze sport geen toeschouwers lokt bedankt voor de reacties...
                Nee hoor ze zijn zeker niet storend, ze staan zelfs mooi in de compo.
                Flickr

                Comment

                Working...
                X