Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Condroz 2010 II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Condroz 2010 II

    of


  • #2
    Re: Condroz 2010 II

    Mooie actie! Lijkt mij wel een risicovolle positie als fotograaf... Het moment is goed gekozen.
    Ik denk wel dat de foto iets te hard is verscherpt, alles staat er nogal crisp op.
    Verder lijkt mij de compositie niet 100%... Ik denk dat je iets meer voorgrond nodig had.

    cheers
    vgj

    Comment


    • #3
      Re: Condroz 2010 II

      goed shot en mooi dat licht op het asfalt.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Condroz 2010 II

        Bedankt voor de reacties, al vind ik het soms raar dat men steeds de opmerking dat een foto "te" scherp is. Ik heb het eens geprobeerd en wanneer je "te hard" gaat verscherpen krijg je ruis-vorming, wat hier niet het geval is meen ik... Of heb ik het mis ?

        Comment


        • #5
          Re: Condroz 2010 II

          Hier valt het minder op maar in je vorige foto leek de wagen overscherp, teveel 'enhance' kan dat ook veroorzaken. Dit is wel een mooie foto, genomen in de afdaling naar Ombret?
          Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

          Comment


          • #6
            Re: Condroz 2010 II

            Een mooie, knap met die lichten op de grond
            Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Condroz 2010 II

              Oorspronkelijk geplaatst door Meneer Peeters Bekijk bericht
              Hier valt het minder op maar in je vorige foto leek de wagen overscherp, teveel 'enhance' kan dat ook veroorzaken. Dit is wel een mooie foto, genomen in de afdaling naar Ombret?
              Euh ja een afdaling was het wel maar de Ombret weet ik niet. Ik weet alleen dak enorm afgezien heb op die omhoog te klimmen via de bomen en het bos...

              Comment


              • #8
                Re: Condroz 2010 II

                Knap shot!
                Eventueel boven en links een beetje croppen om nog iets betere compo te geven?
                En ook knap dat de lichten reflecteren op het natte asfalt.
                Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

                Comment

                Working...
                X