Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citadel van Namen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Citadel van Namen

    Ik volg enkele sportfotografen waaronder Jered Gruber. Hij is een wielerfotograaf en in veel van zijn foto's betrekt hij de omgeving mee in zijn beeld. De actie of de wielrenner is soms maar een klein deel van de foto. Ik zie dat type foto's wel graag en probeer dat dus zelf af en toe ook te doen.
    Hier zijn zo een paar foto's.
    Trouwens voor degene die hier ook graag zelf met de fiets rijden, die Citadel van Namen is echt een speeltuin voor de fiets.



















    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: Citadel van Namen

    Zéér geslaagd reeksje, Bert.
    Die tweede is echt super!
    www.peterwagemans.be

    Comment


    • #3
      Re: Citadel van Namen

      Mooie serie, maar voor mij is foto 1 de favoriet: de positie van de fietser waardoor de diepte in de foto ontstaat maakt deze de meest interessante
      http://www.smuttynose.nl

      Comment


      • #4
        Re: Citadel van Namen

        Ik ben ook liefhebber van dat soort foto's en probeer dan alle storende elementen uit de omgeving te weren. Daarom is de 2de foto een goed voorbeeld.

        Comment


        • #5
          Re: Citadel van Namen

          Ik vind vooral het standpunt en daardoor dynamiek van de eerste zeer geslaagd!! ook de 2de vind ik mooi zo in het landschap! De derde is iets 'gewoner'. Ik zou in de eerste de witte palen nog even wegclonen.
          Ik heb de indruk dat er een beetje een geelzweem in je foto's hangt?
          www.erikthomas.be

          Comment


          • #6
            Re: Citadel van Namen

            Voor mij ook de eerst foto, alhoewel hij nog beter zou geweest zijn met een nog grotere breedhoek.
            Grtz Marc.

            Comment

            Working...
            X