Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bikkelharde strijd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] bikkelharde strijd

    https://fredor2.wixsite.com/my-site

  • #2
    Re: bikkelharde strijd

    Goed scherp beeld,achteraan had iets meer van het opspattend water gemogen.

    Comment


    • #3
      Re: bikkelharde strijd

      Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
      Goed scherp beeld,achteraan had iets meer van het opspattend water gemogen.
      ik denk dat we toch een andere definitie van scherpte hebben hoor maar het beeld is wel mooi...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: bikkelharde strijd

        ik denk dat we toch een andere definitie van scherpte hebben hoor
        Toch denk ik dat de defenitie van Marc oke is(teksten zelfs goed leesbaar op de boot)...denk dat je toch dringend naar je ogen moeten
        laten kijken, zoals je hier al wel eens schreef ivm cataract....ik zeg nu niet dat ie rag scherp is...maar toch prima gezien de panning...

        thx voor de reacties natuurlijk...

        Groeten
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Re: bikkelharde strijd

          Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
          Toch denk ik dat de defenitie van Marc oke is(teksten zelfs goed leesbaar op de boot)...denk dat je toch dringend naar je ogen moeten
          laten kijken, zoals je hier al wel eens schreef ivm cataract....ik zeg nu niet dat ie rag scherp is...maar toch prima gezien de panning...

          thx voor de reacties natuurlijk...

          Groeten
          Freddy
          bedankt voor deze onvoeglijke reactie, maar desondanks vind ik de foto niet scherp genoeg en een panning mag ook scherp zijn ... maar hier ga ik het bij laten want ik heb al vastgesteld dat je zeer moeilijk met kritiek (al is die dan opbouwend bedoeld) overweg kunt.
          mvg
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Re: bikkelharde strijd

            Ik vind deze heel mooi, ik denk dat hier scherpgesteld is op het voorste van de boot ( zie letters ) daardoor zijn de racers zelf iets minder scherp.
            Het was beter andersom geweest, dan oogde het geheel wel ragscherp.
            ik vind het geheel wel aanvaardbaar scherp en de actie en de kleuren zijn heel mooi
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

            Comment


            • #7
              Re: bikkelharde strijd

              De eerste boot is voldoende scherp, dus ok. De tweede boot is iets minder scherp omdat bij f7.1 de scherptediepte niet volledig doorloopt. De foto in zijn geheel is voor mij ok omdat door 2 boten te nemen je de actie extra in de verf zet.

              Comment


              • #8
                Re: bikkelharde strijd

                Mooi beeld ! Voor mij is de scherpte OK als ik doorklik naar de Flickr versie, iets wat ik ook ervaar bij eigen beelden waar kritische scherpte in speelt.
                Last edited by Frakske; 5 juni 2021, 22:15.
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment

                Working...
                X