Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beach Polo Game

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Beach Polo Game



    Shoot!!!

  • #2
    Re: Beach Polo Game

    De foto staat scheef, is van nogal ver genomen (of te weinig ingezoomd), het wit is op veel plaatsen uitgebrand en je hebt een vrij rommelige achtergrond...

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Beach Polo Game

      Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
      De foto staat scheef, is van nogal ver genomen (of te weinig ingezoomd), het wit is op veel plaatsen uitgebrand en je hebt een vrij rommelige achtergrond...

      mvg,
      Bart
      Nou, het enige wat me echt stoort is de grote zandshovel die in de achtergrond staat. Het strand zal wel aflopen en het uitgebrande wit van de speler kan ik hier wel hebben!
      Misschien de witte broek in het publiek wat terugbrengen.

      'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door nikonias

        Nou, het enige wat me echt stoort is de grote zandshovel die in de achtergrond staat. Het strand zal wel aflopen en het uitgebrande wit van de speler kan ik hier wel hebben!
        Misschien de witte broek in het publiek wat terugbrengen.
        Strand aflopen? Ik dacht dat een strand en de zee èèn van de weinige zaken zijn die nièt aflopen en een mooie horizontale horizon geven...
        Uitgebrand is niet enkel de speler, maar ook grote delen van het zand zijn net wèl of net nièt uitgebrand.
        Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

        Comment


        • #5
          Re: Beach Polo Game

          Ik zou de foto ook recht zetten. De achtergrond stoort een klein beetje.
          Maar het kleine beetje uitgebrande wit vind ik hier persoonlijk allesbehalve storen.
          Ik vind het een mooie omzetting.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Dat de zee rechtloopt... Lijkt me wel. Strand waterpas, nog nooit gezien hoor.

            'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door nikonias
              Dat de zee rechtloopt... Lijkt me wel. Strand waterpas, nog nooit gezien hoor.
              Ok, ik herformuleer. De strandlijn en niet het strand...
              Al dacht ik dat TS vooral op zoek was naar comments op zijn foto en niet naar comments op woordkeuzes van mensen die proberen een zinnige reactie te plaatsen.

              mvg,
              Bart
              Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

              Comment

              Working...
              X