Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Basket Leuven Bears

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Basket Leuven Bears

    Hi allen,

    Ik ben het forum volop aan het verkennen, dus de komende lockdown-periode, zullen jullie hier en daar eens iets van mezelf zien verschijnen. Hier alvast een Basket-voorproefje. Ik ben benieuwd naar jullie mening!

    mvg,
    Patrick



  • #2
    Re: Basket Leuven Bears

    Hartelijk welkom op het forum,in deze moeilijke periode kunnen we zeker nieuwe actie fotografen gebruiken.het is trouwens al het hele jaar door dat het stilletjes is bij het onderdeel ACTIE.wat betreft de foto was het beter geweest om 1 seconde later af te drukken dan had je mooi de dunk bij de korf gehad.altijd veel spectaculairder.

    Comment


    • #3
      Re: Basket Leuven Bears

      Dank je, ik zal er enkele uit mijn archieven halen de komende weken.. Het is een kalm actie-jaar geweest tot nu toe, inderdaad De ideale moment heb ik niet, ik heb nog deze foto, maar daar mankeert het iets aan scherpte, geen idee of ik wat bewogen heb, of mij autofocus iets gedraaid had..

      Comment


      • #4
        Re: Basket Leuven Bears

        Ik vind de 1ste foto wel geslaagd. Ok, je hebt de dunk niet maar de pose van de verdediger in het blauw maakt de foto sterk.

        Comment


        • #5
          Re: Basket Leuven Bears

          leuke beelden - indoor sport is niet eenvoudig
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Basket Leuven Bears

            Alvast bedankt voor de nuttige feedback! Een perfecte dunk-foto heb ik dus niet vastgekregen, altijd wel iets mis mee, te vroeg, te laat, onscherp, .. Maar ik vind de relatie verdediger vs. de prachtige opgespannen boog van de aanvaller hier ook wel mooi. Indoor sports is effectief niet gemakkelijk.. licht, sluitersnelheid... en dan concentratie.. want het gaat zo snel allemaal. Maar ik amuseer me er wel graag mee! Volgende post: ijshockey!

            Comment


            • #7
              Re: Basket Leuven Bears

              De eerste vind ik toch wel een heel geslaagd beeld hoor
              Grtj Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

              Comment


              • #8
                Re: Basket Leuven Bears

                Ik vind de eerste ook wel geslaagd.
                Maar was je niet in de mogelijkheid om ook op de vloer te staan?
                I put the sexy in dyslexia

                Comment


                • #9
                  Re: Basket Leuven Bears

                  Op de vloer niet, maar ik had wel een stuk naar beneden kunnen gaan, daar zat wel meer publiek.. maar het is een goed idee om en volgende keer vlakker te proberen te gaan staan!

                  Comment

                  Working...
                  X