Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

142

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] 142

    B_4378 by Dushi Beldig, on Flickr
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

  • #2
    Re: 142

    Mooi de actie bevroren, en er zullen er zeker zagen om de elleboog, wel, laten zagen. :-)
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: 142

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Mooi de actie bevroren, en er zullen er zeker zagen om de elleboog, wel, laten zagen. :-)
      en wat dan van de scherpte.deze ligt tot duidelijk op het achterwiel.
      en had het beeld iets vroeger afgedrukt of tewel de uitsnede bewerken.

      Comment


      • #4
        Re: 142

        Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
        Mooi de actie bevroren, en er zullen er zeker zagen om de elleboog, wel, laten zagen. :-)
        De elleboog had best scherp gekund, maar zo gelaten voor wat meer snelheid in het beeld.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: 142

          Knap zoals hij is. Laten zo.

          Comment


          • #6
            Re: 142

            Oorspronkelijk geplaatst door crosser Bekijk bericht
            en wat dan van de scherpte.deze ligt tot duidelijk op het achterwiel.
            en had het beeld iets vroeger afgedrukt of tewel de uitsnede bewerken.
            Ik had nochtans mijn best gedaan.
            [IMG]NEF_4378b by Dushi Beldig, on Flickr[/IMG]
            "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

            Comment


            • #7
              Re: 142

              Panning is niet simpel hé.
              Inderdaad jammer van die elleboog en het spookbeeld.
              Ook jammer is dat de wielen bevroren zijn.
              Hadden die nog gedraaid (langere sluitertijd) dan je natuurlijk een actiebeeld gehad.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Re: 142

                Panning is zeker niet eenvoudig.
                Maar dit is geen panning! Wel nabewerking.
                Dank voor de suggestie.
                "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                Comment


                • #9
                  Re: 142

                  Dit beeld doet het niet voor mij.
                  Het is vooral de bewerking die hem doet volgens mij. Ofwel een echte panning ofwel gewoon het beeld zonder bewerking.
                  I put the sexy in dyslexia

                  Comment


                  • #10
                    Re: 142

                    ik snap de bedoeling om een vervaging van de achtergrond toe te passen om van de elementen in de achtergrond af te geraken
                    Het probleem is dat deze vervaging niet dezelfde hoek heeft als de richting van de motorcrosser ... dat wringt
                    Normaal gezien kan je ook de hoek van de vervaging instellen in je bewerkingsprogramma
                    ook zie hier dat de vervaging aanwezig is voor het voorwiel - dat kan nooit het geval zijn in de realiteit - alleen achteraan
                    het detail van de wielen met opspattende stenen is in elk geval spectaculair
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: 142

                      Ik vind 'm knap.

                      Comment

                      Working...
                      X