Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

12 uren van Spa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 12 uren van Spa

    Hierzie, mijn bijdrage:


    Meer op de site natuurlijk!

    Grts, Spikke!
    www.rallyandraces.com

  • #2
    Re: 12 uren van Spa

    knap maar indien de mercedes er helemaal zou opstaan was dit voor mij een topfoto
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: 12 uren van Spa

      Scherpte kon toch wat beter vind ik.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: 12 uren van Spa

        Ik neem aan dat het de bedoeling was, maar ik vind ook dat er te weinig scherptediepte is.
        http://www.myricreaties.be

        Comment


        • #5
          Re: 12 uren van Spa

          Weinig scherpte en de sls staat er niet helemaal op. Jammer, anders was het een topfoto.
          Canon EOS 500D | EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS | EF 50mm f/1.8 II | Tamron 28-75mm f/2.8

          Comment


          • #6
            Re: 12 uren van Spa

            Scherpte stoort me eigenlijk niet...De actie wordt hier trouwens versterkt daardoor wat de bedoeling was volgens mij.
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: 12 uren van Spa

              De scherpte is hier natuurlijk niet van belang.
              Voor mij is deze foto
              www.fotojoel.be
              7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400

              Comment


              • #8
                Re: 12 uren van Spa

                Sorry hoor maar naar mijn mening gaat deze foto volledig de mist in.
                Ik heb ook al vaak geprobeerd om racewagens vast te leggen met een sluitertijd van 1/40 of 1/50, en ik weet best hoe moeilijk dat is maar de eerste vereiste volgens mij is de scherpte op de wagen en dat mis ik hier volledig.
                De tweede vereiste is dat de auto er volledig op staat en dat is hier ook niet het geval.
                Bij mij had deze in de vuilnisbak beland, maar zoals altijd... smaken verschillen
                De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

                Comment


                • #9
                  Re: 12 uren van Spa

                  De spoiler op de Mercedes en het was AF
                  Flickr

                  Comment

                  Working...
                  X