Foto van een Zeearend welke is genomen tijdens een workshop in de Oderdelta afgelopen jaar. Eind van het jaar gaan we dit nog eens doen.
grt Walter
Foto van een Zeearend welke is genomen tijdens een workshop in de Oderdelta afgelopen jaar. Eind van het jaar gaan we dit nog eens doen.
grt Walter
Laatst gewijzigd door Walter Soestbergen; 28 februari 2011 om 06:35 Reden: typo
|
Tja, één woord: Prachtig
Het moet een droom zijn om zulke foto's eens te kunnen maken![]()
Zo dichtbij, prachtige shot, en wat een compo en kleuren
Als we ooit eens tijd hebben ...
een prachtige foto
kleur, compo alles zit op z'n plaats![]()
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
|
Dit actiemoment heb je echt heel knap weten vast te leggen!Prachtige foto!
Scherp, mooi detail in die vleugels, prima compo, goede dof en BG!
![]()
Grt. Jef
Wow!!!!!
Al had ik de kader onder en boven wat meer ruimte gegeven
Excellent shot van dit actiemoment.![]()
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Als die er was had deze dat ook gehad. dit is een alleen verkleinde foto voor internet. Waar dus alles net in paste.
grt Walter
ps
voor hen die de ongelovelijke typo in de titel zien, deze was direct opgemerkt na plaatsing en is niet aan te passen. In het topic staat ie goed maar op index pagina is ie fout.
Laatst gewijzigd door Walter Soestbergen; 28 februari 2011 om 06:41 Reden: typo
|
Fenomenale waarneming en dito shot !
Goed bezig daar aan de Oder
Heerlijke foto van een dito waarneming![]()
Knap, licht, kleuren en scherp.![]()
Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
|
Deftige plaat, wellicht iets groter geplaatst (max. 900 pixels) had misschien (nog) beter tot z'n recht gekomen...
![]()
![]()
T O P P I E
![]()
![]()
![]()
Gr. Sig
Een dag niet geschoten is altijd mis.