Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wespspin - Argiope bruennichi

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wespspin - Argiope bruennichi

    Een Wespspin heeft besloten om in onze tuin te komen wonen. Helaas heb ik (nog) geen macrolens maar ik heb toch mijn best gedaan om een paar foto's te nemen van dit indrukwekkedn beestje. Het is ongelooflijk hoe snel het diertje zich omdraait als er iets haar web raakt.



    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

  • #2
    Re: Wespspin - Argiope bruennichi

    Ik dacht dat dit een "Tijgerspin" was.
    Hoewel ik "Wespspin" ook bijzonder origineel vind

    De eerste is best knap. Je ziet heel mooi de typische verdikking in het web. Hier zou het me ook niet gestoord hebben de spin knal in het midden van het kader te zien. Knap geschoten

    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: Wespspin - Argiope bruennichi

      Bedankt voor je reactie Kariboe. Inderdaad, deze spin is ook bekend als de tijgerspin. Gisteren met de hevige regen was ze even verdwenen maar vandaag zat ze weer trouw op post. Die witte zigzagpatronen in het web zijn ook erg interessant en ik hoop dat ze haar web nog wat gaat uitbreiden.
      Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

      Bezoek mijn foto's online

      Comment

      Working...
      X