Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Walhalla + crop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Walhalla + crop



    Klik hier voor de grote versie.

    Update: deze crop vind ik eigenlijk rustiger en mooier, wel iets verder van het onderwerp



    Klik hier voor de grote versie.

    Bedankt om te kijken!

    Erik
    Last edited by Black Fly; 9 februari 2021, 12:01. Reden: Crop
    www.erikthomas.be

  • #2
    Re: Walhalla + crop

    Dag allemaal, ik merk dat deze foto toch wel wat bekeken is, maar geen reactie. Ik leer graag bij en kan tegen kritiek (van mensen die weten waarover ze praten ) dus laat gerust weten wat er aan schort !
    www.erikthomas.be

    Comment


    • #3
      Re: Walhalla + crop

      Ik vind juist die 2 onscherpe dingen aandacht trekken. Had mooier geweest als alles scherp was geweest
      A9 II + 200-600

      Comment


      • #4
        Re: Walhalla + crop

        2e vind ik beter, alhoewel de boom nog zeer overweldigend overkomt tov het vogeltje

        Ik begrijp dat je het ganse tafereel wilt vastleggen, maar dan zou alles scherp moeten zijn

        Comment


        • #5
          Re: Walhalla + crop

          super leuke en verrassende foto... de 1e vind ik qua totaalbeeld de betere omdat het meer de interactie tussen het menselijk bijvoeren en het pimpelmeesje laat zien.. Mooi!


          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: Walhalla + crop

            OK bedankt voor de feedback! Het was de bedoeling het meesje in zijn omgeving (hier het walhalla met een hoop eten) weer te geven. Ik begrijp dat sommigen liever alles scherp zien. Ik wilde echter de aandacht naar het meesje trekken. Ik neem dit alvast mee.
            www.erikthomas.be

            Comment

            Working...
            X