Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tenderness !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tenderness !!

    Hierbij zijn geen woorden nodig denk ik, genieten van het moment
    Ik weet dat het licht nogal hard op deze fuutjes scheen maar vond dit persoonlijk nog goed uitkomen tussen die schaduwen.




    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

  • #2
    Re: Tenderness !!

    Waarschijnlijk heb je ons de laatste tijd te veel kwalitatief goede foto's laten zien: deze vind ik iets minder. Mooi intiem moment maar door de rare poses komt de foto bij mij beetje rommelig over.
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

    Comment


    • #3
      Re: Tenderness !!

      Tsja Sieg...je procentjes zijn precies aan het zakken...
      Maar niet getreurd...het kunnen niet allemaal "meesterwerkjes" zijn en hoe dan ook...ik steek in ieder geval veel op van jouw (en ook andere mensen) hun werk hier.
      Dus laat ze maar komen en de volgende wordt weer een knaller van formaat

      Groetjes
      Marc
      Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

      Comment


      • #4
        Re: Tenderness !!

        Naar deze foto moest ik iets langer kijken, maar je hebt hier toch een teder moment tussen moeder fuut en haar kleintje, goed kunnen vastleggen.
        Grt. Jef

        Comment


        • #5
          Re: Tenderness !!

          Hier ga ik voor de emowaarde die in een foto ook belangrijk kan zijn.
          Mooi moment, het jong is al behoorlijk groot en de scheiding nabij. Nog even genieten van de ouderlijke bescherming.
          Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

          Comment


          • #6
            Re: Tenderness !!

            Bedankt voor de reacties, alhoewel ze bij mij een beetje verwonderlijk overkomen.
            Het is inderdaad een plaatje waar je wat langer moet naar kijken, zelfs meerdere keren opnieuw komen kijken.
            De "rommeligheid" zie ik hier niet echt in, gewoon een moeder Fuut met haar jong, waarbij het kleintje tegen haar moeder opzwemt om haar een "kopje" te geven en de moeder puur van emotie en tevredenheid haar oogjes half dichtknijpt en geniet van dat moment. Dat moment dat waarschijnlijk bijna ten einde loopt aan de grootte van het kleintje te zien.
            Daarentegen is inderdaad het licht aan de harde kant, dat heb ik al wat getemperd, en de scherpte lijkt me ook redelijk goed te liggen.

            Het is dus een foto met hoge emo-waarde, toch voor mij althans omdat ik het volledige verhaal erachter heb kunnen meevolgen.

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X