Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sluit je aan bij LACH!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sluit je aan bij LACH!

    Zijnde; het Luipaard Actie Comité Voor de Hof

    We hebben al vier leden; mezelf, Mir, GillesH en T@v. En we gaan dit forum flooden met luipaard shots tot er eentje een plaats krijgt in de HoF!

    Mijn bijdrage:


    (genomen bij eerste ochtendlicht, voor wie denkt dat dit een PS kunstwerk is )

    Laat maar komen, die luipaard shots!

    Mvg,

    J.
    http://www.theafricabug.com

  • #2
    Re: Sluit je aan bij LACH!

    Prachtig, ik heb hem ook in een boom ontmoet, er stonden veel takjes in de weg...anders zou ik mij aansluiten, maar ik ga het gewoon bij een non showcase geval houden :-) Waar kan ik stemmen voor HOF?
    (je hebt wel geluk dat bij mijn boomgeval een takje voor zijn gezicht staat of je had er een stevige concurrent bij

    Comment


    • #3
      Re: Sluit je aan bij LACH!

      Mooi shot maar iets te weinig (ochtend)licht voor mij.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: Sluit je aan bij LACH!

        schopje...of mag dat hier niet

        Comment


        • #5
          Re: Sluit je aan bij LACH!

          Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
          We hebben al vier leden; mezelf, Mir, GillesH en T@v. En we gaan dit forum flooden met luipaard shots tot er eentje een plaats krijgt in de HoF!
          en dit dan http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-336079.html

          einde van de actie
          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

          IMac/IPad/Mac Air 
          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

          Comment


          • #6
            Re: Sluit je aan bij LACH!

            Dan behoor ik ook bij LACH.

            Forum voor het plaatsen van foto's waar fauna in de breedste zin centraal staat. Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.


            Tijdje geleden stond 'mijn luipaard' ook in de HOF,
            maar kreeg toen te horen van Skimmer dat het maar rotzooi was.
            *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

            Comment


            • #7
              Re: Sluit je aan bij LACH!

              binnen hier en een paar weken ik post ik er ook wat :-)

              Comment


              • #8
                Re: Sluit je aan bij LACH!

                Geen einde van de actie dus, want kruger moet nog vertrekken . Ik ben al aan het uitkijken voor een volgende trip :-)
                Ik vond het beeld met luipaard en vlieg op kop overigens leuk...maar wie ben ik :-) Is het beter een slechte reactie dan geen reactie?

                Comment


                • #9
                  Re: Sluit je aan bij LACH!

                  Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht

                  einde van de actie
                  Nikske van!

                  That was then, this is now.

                  Last edited by Jochen; 10 november 2010, 18:13.
                  http://www.theafricabug.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Sluit je aan bij LACH!

                    Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                    Ik vond het beeld met luipaard en vlieg op kop overigens leuk...maar wie ben ik :-) Is het beter een slechte reactie dan geen reactie?
                    Ik moet toegeven dat ik efkes moest zoeken naar de vlieg.

                    @Facehugger; ik zou de pic gewoon ander gecropped hebben; die halve poten vind ik jammer.

                    ...maar doe me, en post er nog ene!

                    J.
                    http://www.theafricabug.com

                    Comment


                    • #11
                      Re: Sluit je aan bij LACH!

                      Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
                      Geen einde van de actie dus, want kruger moet nog vertrekken . Ik ben al aan het uitkijken voor een volgende trip :-)
                      Ik vond het beeld met luipaard en vlieg op kop overigens leuk...maar wie ben ik :-) Is het beter een slechte reactie dan geen reactie?

                      Nee nee ben al terug maar pc met fotoprogramma's op is efkes "in onderhoud"
                      Ben hier ook al aan't verwateren voor volgende trip, mag best kort zijn: weekje, kort en krachtig

                      Comment


                      • #12
                        Re: Sluit je aan bij LACH!

                        Oorspronkelijk geplaatst door kruger Bekijk bericht
                        Nee nee ben al terug maar pc met fotoprogramma's op is efkes "in onderhoud"
                        Ben hier ook al aan't verwateren voor volgende trip, mag best kort zijn: weekje, kort en krachtig
                        Ik ben ook net terug, en ga in mei al opnieuw.
                        http://www.theafricabug.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Sluit je aan bij LACH!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
                          Ik moet toegeven dat ik efkes moest zoeken naar de vlieg.

                          @Facehugger; ik zou de pic gewoon ander gecropped hebben; die halve poten vind ik jammer.

                          ...maar doe me, en post er nog ene!

                          J.
                          Met pootjes zou idd mooier zijn. Maar dit is geen crop.
                          Ik heb er nog wel vele andere, maar daar staat mevrouw vlieg niet bij op.
                          *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

                          Comment


                          • #14
                            Re: Sluit je aan bij LACH!

                            Deze heeft een lichte , maar dan wel zeer lichte voorkeur op het portret in een andere post wat mij betreft.

                            Ik zou ook wel eens een korte willen doen, een goed weekje, enkel safari's (dit keer ben ik een deel van ZA doorgetrokken, zeer zeker de moeite, maar natuurlijk heb je dan maar een beperkt aantal kansen om diertjes te schieten.
                            Ik reis alleen, dat maakt het dus niet zo evident om een eigen programma uit te stippelen.


                            stem mijn luipaard in de bush ook eens naar voor seg die zakt weg in de pickingorde hier...OK het is geen goeie, maar 't is een lui paard

                            we gaan een apart safari forum moeten oprichten want de 'vogelliefhebbers' gaan kwaad worden over ons geleuter rond de LACH)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Sluit je aan bij LACH!

                              Een safari forumdeel! Het is een idee!

                              De vogelliefhebbers mogen meedoen ...als hun plaatje van ginder komt!

                              Mijn volgende reis zal ook korter zijn (9-10 nachten), omdat we ook al een reis hebben gepland naar Canada volgend jaar.

                              De laatste safari was 12 nachten bush en 4 nachten in Mozambique. Reisverslagen staan hier; http://www.pixelpower.be/travel.php

                              (de eerste 3x3 nachten zijn besproken, de 4e lodge volgt dit weekend).

                              Ik maak een sport van het zoeken naar lodges/camps die een fantastische ervaring bieden in ruil voor een gematigde prijs.

                              Heeft er trouwens niemand een foto van het gevaarlijkste beest van al; de safari-bug? Want ik ben daardoor gebeten en ik heb het dier zelfs niet gezien!

                              Mvg,

                              J.
                              http://www.theafricabug.com

                              Comment

                              Working...
                              X