Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Puppy cuteness overload

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Puppy cuteness overload

    Zeven jaar geleden haalden we een puppy in huis. Onze Miko, een Entlebucher Sennehond is dus ondertussen al lang geen jonge hond meer.

    Enkele weken geleden hoorden we er opnieuw een nestje in aantocht was in het gezin waar onze Miko zeer huiselijk werd grootgebracht.

    Met veel plezier reed ik 300 km op en af om de puppy's mooi in beeld te brengen in hun laatste week bij de moeder, want volgende week gaan ze elk hun eigen weg.

    Ik zetten een mini studio op in de woonkamer, die meteen hun leefomgeving was afgelopen weken. Ik fotografeerde elke pup apart en voegde ze samen in photoshop tot een 'familieportret'.

    Eertse keer dat ik zoiets deed, maar toch tevreden met het resultaat!

    Kritiek zeker welkom, zowel positief als negatief!

    mvg

    Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

  • #2
    Re: Puppy cuteness overload

    Familieportret vind ik zeer goed geslaagd...en elke pup toont zijn "eigenheid"... van een beetje frank ( nr 1) onverschillig (nr 2 en 4) tot een beetje teruggetrokken en verlegen (nr 3)
    De puppy's hebben mooi geposeerd, en de fotograaf heeft mooi werk afgeleverd...proficiat.
    Deze soort Sennehond zie je hier toch niet zoveel, of ben ik mis?
    Mooie leuke foto (alhoewel de achtergrondkleur niet zo mijn ding is, maar das goesting...)
    grt
    Gerrit
    Last edited by de Gerre; 8 april 2021, 19:39.

    Comment


    • #3
      Re: Puppy cuteness overload

      Heel leuk! Ook niet zo fan van de achterkleur maar dat is inderdaad smaak (ik had de achtergrond liever in één van de tinten van de pups gezien).
      www.erikthomas.be

      Comment


      • #4
        Re: Puppy cuteness overload

        Leuk en zoek de verschillen...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Puppy cuteness overload

          Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
          Familieportret vind ik zeer goed geslaagd...en elke pup toont zijn "eigenheid"... van een beetje frank ( nr 1) onverschillig (nr 2 en 4) tot een beetje teruggetrokken en verlegen (nr 3)
          De puppy's hebben mooi geposeerd, en de fotograaf heeft mooi werk afgeleverd...proficiat.
          Deze soort Sennehond zie je hier toch niet zoveel, of ben ik mis?
          Mooie leuke foto (alhoewel de achtergrondkleur niet zo mijn ding is, maar das goesting...)
          grt
          Gerrit
          Er zijn vier soorten Sennenhonden: Ze zijn allemaal gelijk wat betreft hun tricolore vacht.

          De eerste is de meest bekende; de Berner Sennen. Deze heeft langer haar.

          Daarnaast is er een versie van deze met kort haar; een grote Zwitser.

          En dan heb je de Entlebucher Sennenhond (zoals in deze foto) en de Appenzeller. Deze twee zijn qua uiterlijk bijna hetzelfde maar zijn inderdaad vrij uniek in België, al zie je ze de laatste tijd steeds vaker.
          Het zijn zeer energieke en aanhankelijke beestjes waar je veel plezier van hebt op voorwaarde dat je hen de kans geeft om hun energie kwijt te kunnnen. In mijn geval betekent dat elke dag minstens een km of 8 wandelen Goed voor het baasje én de hond! !
          Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

          Comment


          • #6
            Re: Puppy cuteness overload

            Leuke opname, niet makkelijk, of heb je ze misschien elk apart gefotografeerd ?
            De keuze van achtergrondkleur vind ik wat minder geslaagd, kan je uiteraard nog oplossen in post

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Puppy cuteness overload

              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Leuke opname, niet makkelijk, of heb je ze misschien elk apart gefotografeerd ?
              De keuze van achtergrondkleur vind ik wat minder geslaagd, kan je uiteraard nog oplossen in post

              grts
              Sieg
              Ze zijn inderdaad apart gefotografeerd.
              Wat betreft de achtergrondkleur... ik hou wel van felle kleurtjes voor dit soort foto's, maar das natuurlijk een kwestie van smaak.
              Eerlijk gezegd vind ik het ook gemakkelijker dan een zwarte of witte achtergrond te gebruiken.
              Een kleur is meer 'vergevingsgezind', en das een groot voordeel met puppies die geen seconde kunnen stilzitten!
              Canon EOS 5D mark 3 - Canon Eos 5D mark 4 - Canon R5 - Canon EF 24-70mm f/2.8 L II USM - Canon EF 70-200mm f2.8 L IS II USM - Canon EF 85mm f/1.8 USM - Canon EF 100mm f/2.8 USM Macro - Flitsers Godox AD 200 (2x) - Godox AD 600 - ...

              Comment


              • #8
                Re: Puppy cuteness overload

                Dank voor de duidelijke uitleg over de Sennenhond, weer wat bijgeleerd...
                grt
                Gerrit

                Comment


                • #9
                  Re: Puppy cuteness overload

                  Prachtig werk Sven. Zeker niet makkelijk om zulke lieve rakkertjes mooi in de houding te krijgen.
                  Wat de BG betreft, voor mij doet ie het hier wel goed hoor.
                  Groet Theo
                  http://500px.com/diethe

                  Comment


                  • #10
                    Re: Puppy cuteness overload

                    Prachtig gedaan, alleen is de achtergrondkleur ook niet zo mijn ding, persoonlijke smaak hoor. Ze staan er echt schattig op en allemaal met een eigenheid, heel mooi
                    Zo veel mensen, zoveel meningen
                    Groetjes Francine

                    Comment

                    Working...
                    X