Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

niet in de Camargue

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] niet in de Camargue

    niet in de Camargue maar in de moerassen van Marais-Vernier waar je dit prachtige paardenras ook kan terugvinden.

    [IMG]1920-Normandie_2652 2 by ivo.meeus, on Flickr[/IMG]

    aangepaste compositie

    [IMG]1920-Normandie_2652 3 by ivo.meeus, on Flickr[/IMG]
    Last edited by Marsje; 3 juli 2020, 21:02.

  • #2
    Re: niet in de Camargue

    Dit vind ik een mooie opname met natuurlijke kleuren, alle tinten groen met het bruin als contrast en het witte paard als blikvanger...
    Het geeft een mooi beeld van dit paard in zijn natuurlijke omgeving... maar ik vind dat dit paard meer verdient...
    Zijn aandacht heb je, blik vooruit, oortjes rechtop en lange staart mooi langs de achterbenen...
    Voor mij mag je de lucht en de rechter boom volledig wegcroppen...en zie dan eens hoe dit mooie paard schittert in zijn kleurrijke omgeving...(heb hem even binnengehaald)
    Maar das mijn gedacht hé...
    Mooie foto

    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Re: niet in de Camargue

      Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
      Dit vind ik een mooie opname met natuurlijke kleuren, alle tinten groen met het bruin als contrast en het witte paard als blikvanger...
      Het geeft een mooi beeld van dit paard in zijn natuurlijke omgeving... maar ik vind dat dit paard meer verdient...
      Zijn aandacht heb je, blik vooruit, oortjes rechtop en lange staart mooi langs de achterbenen...
      Voor mij mag je de lucht en de rechter boom volledig wegcroppen...en zie dan eens hoe dit mooie paard schittert in zijn kleurrijke omgeving...(heb hem even binnengehaald)
      Maar das mijn gedacht hé...
      Mooie foto

      grt
      Gerrit
      Dank u Gerrit voor uw positieve benadering. Je suggestie om de compositie aan te passen heb ik proberen uit te voeren. Ik hoor het wel wat er over gedacht wordt.

      Comment


      • #4
        Re: niet in de Camargue

        Bedankt Marsje, vind ik heel mooi zo...(paard misschien iets te centraal in beeld)

        grt
        Gerrit

        Comment


        • #5
          Re: niet in de Camargue

          Ga voor de update.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: niet in de Camargue

            Up inderdaad de betere

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X