Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11

Discussie: My playing dog!

Standaard My playing dog!

Fotografe: Me
    Modelleke: mijn lieveling Trixie

Omstandigheden en locatie: Achtertuin, onverwachts foto getrokken, anders kruipt ze weg.... Doodsbang van camera's!

Klein beetje het contrast aangepast en wat gecropt via Paint Shop Pro 7 (ik heb geen photoshop).

Greetz
    Dj

Standaard Re: My playing dog!

Geen reacties?

Het heeft wel iets en zeker chapeau als je hond zo bang is van camera's!
    Ik had hem wel liever van iets dichter gezien en als het kon in kleur. Ik zie erg weinig van haar snoet en da's wel jammer, want ze ziet er wel een heel mooie hond uit. Ik mis iets aan de foto, maar ik weet niet goed wat!

Heeft zij daar iets tussen haar pootjes of speelt ze met de sneeuw?

Ik mis iets aan de foto, maar ik weet niet goed wat!
    Ik zit exact met hetzelfde gevoel...ik heb veel moeite om de foto te beoordelen. Ik vind het zeker geen slechte foto, maar ook geen foto waar mijn mond bij open valt ... Ik kan echter niet zeggen wat ik mis op de foto

Het is in kleur

En van dichter zou echt niet kunnen en inzoomen had ik geen tijd voor... Dat is nu eenmaal het ambetante aan een spelende hond

En het is een lederen bal zonder lucht, ze heeft er al heel wat mee gespeeld...

Nu... Ik kan natuurlijk niet weten wat jullie missen... Dat zul je zelf moeten uitzoeken

Oei, ja, het is waar, als ik van dichterbij kijk zie ik inderdaad dat het in kleur is. Zal aan mijn monitor liggen waarschijnlijk Ja, spelende honden fotograferen is niet makkelijk, kan ik heel goed verstaan!

Als het je nog eens gelukt is om ze te fotograferen... tonen, hé!

Heb nog wel enkele foto's, maar deze vond ik zo mooi door de sneeuw!

Als fotograaf zou het een soort van opdracht/overwinning zijn om die hond mooi van dichtbij te kunnen fotograferen.

Je kan de hond ook laten wennen aan de camera... Door deze gewoon bij je te dragen maar je niet te concentreren op de hond, gewoon in de buurt zijn foto's (doen alsof?!) nemen van allerlei dingen zodat de hond went aan het toestel.

Leuk dat je eens een foto post

Ik sluit me aan bij de bemerkingen van de anderen. Maar het is wel een fijne poging.

Sorry, maar mijn hoofdhobby is zelf model staan.

Dit is gewoon een bijhobby en ik heb al vanalles geprobeerd, maar ze wil het niet!

Tja, dat heb ik soms ook met modellen, d'r is geen beginnen aan!!!

Maar de foto op zich is zoweiso aan de kleine kant, waardoor bij mij het onderwerp weg valt in de rest van de foto. Dit komt door de gekozen compositie. De donkere kleuren rondom een donker voorwerp doen de foto hier helaas geen goed. Gewoon nog eens proberen de volgende keer!!!
    http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

Regels voor berichten