Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Men's best friend

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Men's best friend

    Flash by klaarlichte dag en wat bewerking......Een beetje sprookjes/fantasie achtig....


    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

  • #2
    Re: Men's best friend

    wel speciaal van sfeer maar wat zwaarmoedig... De hond ziet er wel mager uit maar dat is dan off topic.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Men's best friend

      Veel sprookjesachtig vind ik deze foto niet echt, een sprookje heeft altijd een goed einde..
      Maar richting 1 november kan deze foto wel tellen natuurlijk.
      Al bij al vind ik hem wel geslaagd

      Groeten,
      Raf
      Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Men's best friend

        Doet me denken aan t verhaal van Hachiko. Leuk concept !
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Men's best friend

          licht wat vreemd maar wel mooi gedaan.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Men's best friend

            Ik vind 'm wel geslaagd als bewerking maar daarvoor had 'm eigenlijk meer in een ander forumonderdeel moeten staan
            Als dierenfoto zegt het mij niet zoveel omdat de grote kruisen meer de aandacht vragen dan de hond zelf.
            Met een verhaal erbij van een hond die zijn baasje heeft verloren, wordt het geheel inderdaad sterker. Maar dat is al veel verfilmd en gefotografeerd uietraard

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Men's best friend

              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Doet me denken aan t verhaal van Hachiko. Leuk concept !
              Inderdaad, zou een stukje kunnen zijn uit een eventueel vervolg van de film.
              Vind de foto best knap!

              Comment


              • #8
                Re: Men's best friend

                Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
                wel speciaal van sfeer maar wat zwaarmoedig... De hond ziet er wel mager uit maar dat is dan off topic.
                TXS, ja en die heeft dan ook al 30 jaar geen eten gekregen.... mopje hoor.
                Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                Comment


                • #9
                  Re: Men's best friend

                  Oorspronkelijk geplaatst door Give and go Bekijk bericht
                  Veel sprookjesachtig vind ik deze foto niet echt, een sprookje heeft altijd een goed einde..
                  Maar richting 1 november kan deze foto wel tellen natuurlijk.
                  Al bij al vind ik hem wel geslaagd

                  Groeten,
                  Raf
                  TXS Raf, sprookjes altijd een goed einde ? Hangt wat af voor wie zeker..... niet voor de wolf
                  Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Men's best friend

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    licht wat vreemd maar wel mooi gedaan.
                    grt,bouk.
                    Dat was ook de bedoeling he Bouk, zoals ik zei wat fantasie
                    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Men's best friend

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                      Ik vind 'm wel geslaagd als bewerking maar daarvoor had 'm eigenlijk meer in een ander forumonderdeel moeten staan
                      Als dierenfoto zegt het mij niet zoveel omdat de grote kruisen meer de aandacht vragen dan de hond zelf.
                      Met een verhaal erbij van een hond die zijn baasje heeft verloren, wordt het geheel inderdaad sterker. Maar dat is al veel verfilmd en gefotografeerd uietraard

                      grts
                      Sieg
                      TXS Sieg, dat is nu het probleem he met zo een foto.... waar plaats je die. Er zit wat van alles in.
                      En dat dit al veel gedaan is, uiteraard zo zijn alle foto's die ik hier zie al duizendmaal gedaan. Maar mochten we enkel opnames maken die nog nooit waren gemaakt dan was er hier waarschijnlijk niets te zien.
                      Trouwens voor mij was het alvast een eerste keer dat ik dit deed en dat zal voor veel onder ons zo zijn. En dat is wat telt.
                      Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Men's best friend

                        Oorspronkelijk geplaatst door flashsplash Bekijk bericht
                        TXS Sieg, dat is nu het probleem he met zo een foto.... waar plaats je die. Er zit wat van alles in.
                        En dat dit al veel gedaan is, uiteraard zo zijn alle foto's die ik hier zie al duizendmaal gedaan. Maar mochten we enkel opnames maken die nog nooit waren gemaakt dan was er hier waarschijnlijk niets te zien.
                        Trouwens voor mij was het alvast een eerste keer dat ik dit deed en dat zal voor veel onder ons zo zijn. En dat is wat telt.
                        Inderdaad, heb je volledig gelijk in !

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Men's best friend

                          Persoonlijk vind ik het een heel geslaagde opname.
                          Indien in november geplaatst was was het m.i. nóg sterker geweest.
                          Als het mijn beeld was zou ik de schaduw op de grafsteen wegwerken, maar dat is weer heel persoonlijk.
                          Iets wat de moeite waard is is veel moeite waard.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Men's best friend

                            Oorspronkelijk geplaatst door omerti Bekijk bericht
                            Persoonlijk vind ik het een heel geslaagde opname.
                            Indien in november geplaatst was was het m.i. nóg sterker geweest.
                            Als het mijn beeld was zou ik de schaduw op de grafsteen wegwerken, maar dat is weer heel persoonlijk.
                            TXS, en die schaduw is iets waar ik ook al aan dacht en heb het geprobeerd. En eigenaardig genoeg het werkte niet zoals verwacht. Ik had wel de bedoeling om toch wel met heel wat licht en hardere schaduwen te werken om zo een wat gelaten sfeer te creëren anders wordt alles nogal platjes.
                            Voor mij gaan licht en schaduw samen, het creëert een sfeer en geeft wat meer diepte en drama. Maar goed dat zijn persoonlijke bevindingen en stijl.
                            Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

                            Comment

                            Working...
                            X