Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meesje in actie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Meesje in actie

    Ik heb in dit onderdeel nog nooit iets gepost.
    Vorige week ontdekten wij dat we huurders met kindjes hebben.
    Die kleine rakkers zijn zo bliksemsnel, dat ze zich niet gemakkelijk laten vastleggen.
    Ik heb er toch enkele, voor mij, aanvaardbare foto's kunnen van maken, maar die zijn niet goed genoeg voor dit forum.

    Anderzijds heb ik me aan een experimentje gewaagd en daarvan wil ik het resultaat toch even aan jullie voorleggen.
    Ik heb mijn camera op statief geplaatst en een 4K filmpje gemaakt met 30 beelden per seconde en een (voor film) te snelle sluitertijd van 1/1250 of 1/1600.
    Achteraf heb ik daar de nodige stills uitgehaald en in lagen gestapeld. Met laagmaskers heb ik dan op iedere laag het meesje te voorschijn gehaald.
    Om een min of meer aanvaardbare scherpte te bekomen heb ik "shake reduction" gebruikt in post.

    Is het wat?



    Aanvliegen



    Wegvliegen

    Bedankt om te komen kijken!
    Luc

  • #2
    Re: Meesje in actie

    Zoiets zie ik héél graag !
    Knap gedaan en origineel gebracht.
    Meer van dat !!

    Comment


    • #3
      Re: Meesje in actie

      één vogeltje per beeld dat laat zien wat het doet is ruim voldoende. Dit is voor mij chaos.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Meesje in actie

        Hier gaan ongelukken van komen, veel te druk, geen politie, geen lichten... Wel spectaculair en veel werk aan gehad !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Meesje in actie

          Knappe bewerking de eerste kan me het meest bekoren omwille van de dynamiek
          Groeten Andre

          Comment


          • #6
            Re: Meesje in actie

            Ik ben geen photoshopper dus ik laat de uitleg aan mij voorbijgaan, maar ik vind het resultaat wel leuk.
            Grt, Ingrid.
            Ingrid Vekemans Photography
            Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
            http://www.ingridvekemans.com

            Comment


            • #7
              Re: Meesje in actie

              Iedereen bedankt voor de toffe reacties.
              Lazy Charles, meningen en smaken verschillen en dat is maar goed ook. Bekijk het als een 'spielerei" en een uitdaging om van een reeks beelden eens iets anders te maken.
              Luc

              Comment

              Working...
              X