Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Klein detail, horen de bloemen eigenlijk niet naar boven te staan ?
Neen hoor Sieg, de bloemen van deze boom groeien elke kant op, naar boven, onder, links en rechts....dus geen klein detail over het hoofd gezien.....
Zal eens zien of ik kan achterhalen om welke boom het gaat....Staat al vele jaren in onze tuin, maar is pas een jaar of vier in volle ontbolstering geschoten....
Neen hoor Sieg, de bloemen van deze boom groeien elke kant op, naar boven, onder, links en rechts....dus geen klein detail over het hoofd gezien.....
Zal eens zien of ik kan achterhalen om welke boom het gaat....Staat al vele jaren in onze tuin, maar is pas een jaar of vier in volle ontbolstering geschoten....
Groetjes
Freddy
Ok bedankt Freddy, daarom was het ook een vraag van mij omdat ik het niet zeker wist
Bij ons hier staan de meeste bloemen naar het licht gericht, zodoende ook mijn vraag gesteld
Vind het wel een heel mooi struikje, dus hoop dat je kunt achterhalen welke soort het is, we hebben hier nog wat lege ruimte die moet ingeplant worden
Comment