Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

koolmees

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • koolmees

    https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

  • #2
    Re: koolmees

    Dit koolmeesje staat er heel mooi op in een fijne compo! Scherp en mooi detail in zowel de donkere als lichtere delen. Zeer zachte, rustige BG!
    Grt. Jef

    Comment


    • #3
      Re: koolmees

      Deze is een héél pak beter qua kleuren en details dan je vorige Wilfried

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: koolmees

        Heel mooi.

        Comment


        • #5
          Re: koolmees

          Koolmees staat er mooi op , mooi belicht, alleen die kader zou ik toch veranderen.
          Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
          Mijn bird foto's en urbex foto's

          Comment


          • #6
            Re: koolmees

            Het kader is erg verwarrend, omdat de foto er eigenlijk in door loopt. Een ouderwets wit kadertje lijkt me echt beter.

            Wel handig aan het huidige kader is dat je kunt zien dat er nog ruimte is voor een andere uitsnede. Met de compositie is niks mis, maar ik vind het vogeltje erg laag in het kader hangen - dat wordt versterkt doordat de houding en de kop naar beneden gericht zijn. In zo'n geval zou ik proberen om juist wat extra ruimte te houden op de plek waar het onderwerp naartoe kijkt. Met andere woorden: vogel meer richting rechter bovenhoek verplaatsen. Tenslotte zou je het contrast nog iets kunnen verhogen, want het beeld oogt wat vlak. Dat zijn overigens kleine details, want verder is het prima in orde.
            Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

            Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

            Comment


            • #7
              Re: koolmees

              dank voor de nuttige tips
              https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

              Comment


              • #8
                Re: koolmees

                Hij is knapscherp.

                Groet Peter.

                Comment


                • #9
                  Re: koolmees

                  Knap ! Haarscherp en mooi van kleur .
                  De kader stoort me wel een beetje maar dat is natuurlijk voor iedereen anders
                  Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

                  Comment

                  Working...
                  X