Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ijsvogel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ijsvogel

    https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

  • #2
    Re: ijsvogel

    Een prima moment, maar het licht en de achtergrond werken bepaald niet mee.

    Het probleem met dit soort veel gefotografeerde soorten is dat de meeste mensen er al zoveel goede foto's van hebben gezien, dat het steeds moeilijker wordt om daarbij in de buurt te komen. Als je daar je uitdaging in zoekt dan is dat uiteraard prima, maar dan moet je zorgen dat de omstandigheden ideaal zijn, en dat waren ze hier zeker niet.
    Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

    Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

    Comment


    • #3
      Re: ijsvogel

      Ik vind die best wel geslaagd. Het licht had je niet mee, maar dat heb ik ook vaak, hangt af vd locatie.
      Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
      Mijn bird foto's en urbex foto's

      Comment


      • #4
        Re: ijsvogel

        Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
        Een prima moment, maar het licht en de achtergrond werken bepaald niet mee.

        Het probleem met dit soort veel gefotografeerde soorten is dat de meeste mensen er al zoveel goede foto's van hebben gezien, dat het steeds moeilijker wordt om daarbij in de buurt te komen. Als je daar je uitdaging in zoekt dan is dat uiteraard prima, maar dan moet je zorgen dat de omstandigheden ideaal zijn, en dat waren ze hier zeker niet.

        dat snap ik.

        de uitdaging zit er bij mij in dat ik een prachtig vogeltje vind en er blij mee ben dat ik er foto's van kon maken als ik dan moet wachten op de plaats en omstandigheid die ideaal zijn dan zou mijn camera alleen maar nieuw blijven
        achtergrond is water en bewolkte lucht dus die vervaagd naar het wit
        https://www.facebook.com/wilfried.solarz.1

        Comment


        • #5
          Re: ijsvogel

          Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
          Een prima moment, maar het licht en de achtergrond werken bepaald niet mee.

          Het probleem met dit soort veel gefotografeerde soorten is dat de meeste mensen er al zoveel goede foto's van hebben gezien, dat het steeds moeilijker wordt om daarbij in de buurt te komen. Als je daar je uitdaging in zoekt dan is dat uiteraard prima, maar dan moet je zorgen dat de omstandigheden ideaal zijn, en dat waren ze hier zeker niet.
          ik volg.

          Comment

          Working...
          X